چرا ایالات متحده نباید به مقام دوم صنعت کریپتو بسنده کند؟

چرا ایالات متحده نباید به مقام دوم صنعت کریپتو بسنده کند؟
  • 09:03 1403-03-06
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

دونالد ترامپ اعلام کرد که ایالات متحده نباید به مقام دوم در صنعت کریپتو برسد. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده ادعا می کند که او بسیار باز برای همه چیزهای مرتبط با این صنعت جدید و در حال رشد است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید، می توانید معاملات پرسودی در بازار رمز ارزها انجام دهید.
توجه داشته باشید که به گفته دونالد ترامپ، ایالات متحده نباید به چیزی جز جایگاه برتر در صنعت ارزهای دیجیتال بسنده کند. ترامپ در پستی در 25 مه در Truth Social یک پلتفرم رسانه اجتماعی متعلق به گروه رسانه و فناوری ترامپ اعلام کرد که کشور ما باید در این زمینه پیشتاز باشد، جایگاه دومی وجود ندارد. توصیه می کنیم تا با تکنیک های مدیریت پرتفوی ارز دیجیتال آشنا شوید.
او قبل از اینکه جو بایدن، رئیس جمهور فعلی جو بایدن را که در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 در برابر او قرار دارد، مورد هدف قرار دهد ادعا کرد من نسبت به شرکت های ارزهای دیجیتال و همه چیزهای مرتبط با این صنعت جدید و در حال رشد بسیار مثبت و باز هستم. روز انتخابات ایالات متحده در 4 نوامبر برنامه ریزی شده است. اظهارات او قبل از سخنرانی برنامه ریزش شده اش در همایش ملی حزب لیبرتارین در واشنگتن در همان روز بیان شد.
نگرش مثبت اخیر ترامپ نسبت به کریپتو انتظارات را در میان صنعت ارز دیجیتال از پیروزی بالقوه او افزایش داده است. به گفته پلی مارکت، یک پلتفرم پیش بینی ارزهای دیجیتال مستقر در نیویورک، احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات 56 درصد است، در حالی که جو بایدن رئیس جمهور فعلی 38 درصد شانس دارد.
این درست بعد از آن صورت می گیرد که ترامپ اعلام کرد که کمپین ریاست جمهوری او کمک های ارزهای دیجیتال را می پذیرد. در 21 می، کمپین ترامپ 2024 اعلام کرد که یک صفحه جمع آوری کمک مالی برای افراد واجد شرایط برای کمک به ارزهای دیجیتال با استفاده از محصول Coinbase Commerce راه اندازی کرده است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/donald-trump-president-campaign-cryptocurrency-adoption-global
 

تگ ها