ویزا در 145 کشور امکان برداشت رمز ارز از کارت ها را فراهم می کند

ویزا در 145 کشور امکان برداشت رمز ارز از کارت ها را فراهم می کند
  • 11:11 1402-11-11
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

توجه داشته باشید که ویزا در 145 کشور امکان برداشت رمز ارز از کارت های نقدی را فراهم می کند. کاربران MetaMask اکنون می توانند ارزهای دیجیتال را به طور مستقیم به کارت ویزا بفروشند که نیاز به استفاده از صرافی های متمرکز را از بین می برد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک با ویزا کارت آشنا هستید و می دانید که این کارت از رمز ارزهای زیادی به ویژه بیت کوین پشتیبانی می کند.
غول پرداخت جهانی ویزا با فعال کردن روش دیگری برای مبادله ارز دیجیتال به ارزهای فیات بدون استفاده از یک صرافی متمرکز پذیرش رمز ارزها را دو برابر می کند. این شرکت ها در 30 ژانویه اعلام کردند که ویزا با ارائه دهنده زیرساخت Web3 Transak برای معرفی برداشت و پرداخت ارزهای دیجیتال از طریق راه حل Visa Direct شریک شده است. ادغام جدید به کاربران این امکان را می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین را برداشت کنند.
امکان واریز ارز دیجیتال به صورت مستقیم از کیف پول متامسک به کارت نقدی فراهم شده است. این یکپارچه سازی که خیلی سریع در دسترس است، به فرد امکان می دهد ارز دیجیتال را به فیات مبادله کند و در 130 میلیون مکان تجاری که ویزا در آنها پذیرفته می شود، پرداخت کند.
هارشیت گانگوار، مدیر بازاریابی و روابط سرمایه گذار ترسناک، خاطرنشان کرد که این همکاری به طور قابل توجهی تعداد گزینه های تبدیل کریپتو به ارزهای فیات را افزایش می دهد و نقطه عطف بزرگی در پل زدن بین دنیای ارزهای دیجیتال و مالی سنتی به ارمغان می آورد. این مشارکت به کاربران 145 کشور اجازه می دهد تا حداقل 40 ارز دیجیتال را بدون اتکا به صرافی های متمرکز مستقیما به فیات تبدیل کنند. بر اساس صفحه پوشش جهانی Transak برخی از کشورهای تحت حمایت شامل حوزه های قضایی مانند قبرس، مالت، سنگاپور، ترکیه، پرتغال و امارات متحده عربی هستند.
 

تگ ها