ویتالیک بوترین بیش از 500 هزار دلار به امور خیریه کمک کرد

ویتالیک بوترین بیش از 500 هزار دلار به امور خیریه کمک کرد
  • 12:05 1403-05-27
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

ویتالیک بوترین از جامعه خواست تا وجوه توکن memecoin را که می خواهند مستقیماً برای او بفرستند به خیریه ها بفرستند. ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران خرید اتریوم فاش کرد که تمام ممکوین‌های با مضمون حیوانات را که سال گذشته دریافت کرده بود، به یک موسسه خیریه متمرکز بر رفاه حیوانات اهدا کرده است.
در 15 آگوست، بوترین در ایکس پست کرد که اهدای سکه های حیوانات به خیریه را تمام کرده است. او رسیدی را برای کمک مالی به صندوق رفاه حیوانات، یک صندوق مؤثر نوع دوستی، به اشتراک گذاشت. رسید نشان می دهد که در 14 آگوست، بوترین 200 اتر ارز اتریوم 2599 دلار به ارزش 532398 دلار به صندوق خیریه فرستاد. بوترین از جامعه MemeCoin خواست تا ارزهای دیجیتال را برای خیریه هایی که می خواهند مستقیماً برای او بفرستند، ارسال کنند.
او همچنین گفت که از سال 2024، جامعه باید «تامین مالی پیچیده‌تر کالاهای عمومی» را انجام دهد و به پست وبلاگ قبلی خود در مورد memecoins اشاره کرد. اهدای خیریه از طریق یک سری رویدادهای غیرعادی انجام شد. یکی از مسائل مهم در بازار ارزهای دیجیتال شناخت بزرگان ارز دیجیتال است.
یک پروژه memecoin به نام Neiro Ethereum (NEIRO) سعی کرد از Buterin برای جلب توجه استفاده کند و استراتژی آنها زمانی که Buterin توکن ها را فروخت نتیجه داد. پس از فروش او، قیمت توکن در ابتدا 60 درصد کاهش یافت. با این حال، مدت کوتاهی پس از معامله او، قیمت 200٪ افزایش یافت.
اکانت X Memecoin Neiro Ethereum بوترین را تگ کرد و پیامی را منتشر کرد و از بنیانگذار اتریوم خواست که بخشی از درآمد را به امور خیریه اهدا کند. بوترین در پاسخ به X، رسید کمک مالی را به اشتراک گذاشت و تأیید کرد که کمک خیریه انجام شده است.
بوترین قبلاً از توکن‌های memecoin افراد مشهور انتقاد کرد و گفت که از آزمایش افراد مشهور این چرخه «کاملاً ناراضی است». او در 5 ژوئن بیان کرد که مالی سازی باید در خدمت منافع عمومی قرار بگیرد. او معتقد است که باید با ترویج هنر و خلاقیت، حمایت از نرم‌افزار منبع باز یا بهبود مراقبت‌های بهداشتی، برای جامعه ارزش بیاورد.

لیتک خبر: cointelegraph

تگ ها