چرا ستاره های هیپ هاپ عاشق کریپتو هستند؟

چرا ستاره های هیپ هاپ عاشق کریپتو هستند؟
  • 08:01 1403-01-31
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

ستاره های هیپ هاپ عاشق ارزهای دیجیتلا هستند. از Snoop Dogg گرفته تا Ghostface Killah، هیپ هاپ و Web3 یک جفت عالی هستند. بنابراین، چرا رپرها عاشق ارزهای دیجیتال هستند؟ اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا می دانید که ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که اخیرا توجه بسیاری از تریدرها و معامله گران را به سمت خود جلب کرده اند.
توجه داشته باشید که بازآفرینی بروشور اصلی که اولین رویداد هیپ هاپ را تبلیغ می کند. با توجه به کریپتوها و NFTها در طول دوره های صعودی در سال 2017 و 2021، جای تعجب نیست که بسیاری از رپرها انگشتان پای خود را در فضا فرو برده اند و برخی موفقیت های چشمگیر را شاهد بوده اند. این دو جنبش اشتراکات زیادی دارند. از ریشه های ضد استقرار و روحیه کارآفرینی گرفته تا پیشبرد نوآوری های فناوری. ولی با توجه به موفقیت عظیم موسیقی رپ در صحنه جهانی، آیا هیپ هاپ واقعا حتی به بلاک چین و رمزنگاری نیاز دارد؟
رپرها و عشق آنها به ارز دیجیتال در نوامبر 2020، خواننده رپ لاجیک فاش کرد که 6 میلیون دلار به بیت کوین اختصاص داده است که شاید بزرگ ترین خرید شناخته شده عمومی توسط یک Emcee باشد. در ژوئن 2022 خواننده رپ برنده جایزه گرمی دو برابر شد و به شخصیت رادیویی Big Boy گفت که بازار پایین است ولی من تا سه تا پنجسال در ذهنم هستم.
افسانه ای ترین و متعهدترین خواننده رپ احتمالا اسنوپ داگ است که بسیاری از افراد او را سفیر Web3 می دانند. او با توکن های NFT و تجربه های طرفداران ارز دیجیتال آزمایش کرده است، زمانی که به فکر تبدیل Death Row Records به یک برچسب متاورس بود و یک پلتفرم پخش زنده Web3 را تاسیس کرد.
اسنوپ در سال 2021 به Vanity Fair گفت که NFT ها ارتباط مستقیمی با طرفداران من و جامعه من دارند. برخلاف زمانی که یکی از آلبوم های من را می خرید یا آهنگی از من را دانلود می کنید، نمی توانم با شما ارتباط برقرار کنم. ولی با خرید NFT موزیک ها این ارتباط برقرار می شود.
 

تگ ها