معرفی کریس لارسن(Chris Larsen)؛ سرمایه گذار و بنیانگذار ریپل

  • 11:08 1403-08-01
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کریس لارسن(Chris Larsen)؛ سرمایه گذار و بنیانگذار ریپل! آیا می دونین کریس لارسن چیه و چه کاری انجام داده؟ تا الان که در بازار ارزهای دیجیتال فعال بودین، می دونین کریس لارسن چجوری ارز دیجیتال ریپل رو راه اندازی و معرفی بازار کرد؟ و به نوعی یکی از بزرگان ارز دیجیتال میشه نام برد. با توجه به اینکه قراره در این مقاله به معرفی کریس لارسن بپردازیم، بهتره ابتدا توضیحاتی در مورد ارز دیجیتال و قیمت ریپل به شما ارائه کنیم. ریپل اسمی آشنا در بازار کریپتوکارنسی ها داره و با وجودی که خیلی از افراد تصور می کنند ریپل اسم یکی از ارزهای دیجیتال هست، ولی باید بدونین که ریپل اسم شرکتی در آمریکا هست و محصولات مختلفی داره و رمز ارز ریپل با علامت اختصاری XRP ارز دیجیتال این شرکت هست.

شبکه ریپل برای نقل و انتقال دارایی های دیجیتالی راه اندازی شده و بنیانگذاران اون اهدافی رو از توسعه اون دنبال می کنند. همچنین ریپل یکی از معروف ترین ارزهای دیجیتال شناخته شده هست که سرعت تراکنش بالا و هزینه انتقال خیلی پایینی داره. اگرچه ریپل خودش رو به عنوان یه سیستم غیرمتمرکز پرداخت تعریف می کنه، ولی خیلی از تحلیلگران این رمز ارز رو یه ارز دیجیتال نیمه متمرکز وابسته به شرکت ریپل محسوب می کنند. این ارز توسط شخصی به اسم کریس لارسن راه اندازی شده. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله معرفی کریس لارسن، اطلاعاتی در مورد کریس لارسن یا Chris Larsen به شما ارائه کنیم و به بررسی عملکرد کریس لارسن بپردازیم و کریس لارسن و ریپل رو مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

کریس لارسن کیست؟

کریس لارسن کیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کریس لارسن یا Chris Larsen رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این شخص به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که کریس لارسن کیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کریس لارسن بنیانگذار چندین استارت آپ فناوری که بر اساس سیستم شخص به شخص کار می کنند، در دره سیلیکون کالفرنیا هست. به همین دلیل خیلی از افراد اون رو تحت عنوان فرشته سرمایه گذار می شناسن. او همچنین به خیریه های زیادی هم کمک کرده. کریس لارسن بنیانگذار وام دهنده آنلاین بود و زمانی که منصب مدیر در این شرکت رو داشت، شرکت E-Loan تبدیل به اولین شرکتی شد که آزادانه برای مصرف کننده ها امتیاز Fico رو فراهم می کرد.

مقاله پیشنهادی: معرفی چارلی لی(Charlie Lee)؛ بنیانگذار لایت کوین

جالب اینجاست که بدونین کریس لارسن متولد 1960 زاده در کالیفرنیا یه مدیر تجاری آمریکایی، بنیانگذار و مدیر عامل سابق OpenCoin هست که بعدا به ریپل تغییر اسم داد. او به دلیل تاسیس چندین استارت آپ از جمله وام های همکار، پراسپر و ریپل یا XRP شهرت زیادی داره. او همچنین یکی از ده سرمایه گذار برتر در حوزه ارزهای دیجیتال هست که در حال حاضر ارز شخصی خودش یعنی این رمز ارز پیشرفت زیادی کرده و در جایگاه برترین ارزهای دیجیتال بازار از نظر مارکت کپ قرار گرفته. علاوه بر این، کریس لارسن رئیس اجرایی هیئت مدیره ریپل و مدیر عامل سابق و بنیانگذار اون هست که تاثیرات زیادی در قیمت ریپل داره.

بررسی عملکرد کریس لارسن

بررسی عملکرد کریس لارسن

نوبت این رسیده تا در این بخش از مقاله به بررسی عملکرد کریس لارسن بپردازیم. در تاریخ 29 ژوئیه 2019 کریس لارسن و بنیانگذار ریپل و برد گارلینگهاوس با یه نامه به کنگره آمریکا از اونها خواست تا مقررات صنعت بلاک چین که باعث پیشرفت نکردن اون ها و سایر ارزهای دیجیتال میشه رو تغییر بدن. کریس لارسن همچنین به انجام فعالیت های خودش در زمینه کارهای خیرخواهانه ادامه میده. کریس لارسن و همسرش لینا لام 25 میلیون دلار ریپل رو به دانشگاه سان فرانسیسکو اهدا کردن که گفته میشه بزرگ ترین کمک مالی به صورت ارز دیجیتال به یه دانشگاه در آمریکا هست که باعث شد تا کریس لارسن به عنوان شخصی تاثیرگذار شناخته بشه.

مقاله پیشنهادی: معرفی جاستین سان(Justin Sun)؛ خالق ترون

افراد در بازار ارزهای دیجیتال انتظار دارن تا کریس لارسن به هدایت استراتژیک ارز دیجیتال ریپل یا XRP ادامه بده و شاید مشاغلی رو هم در این زمینه به وجود بیارین. همچنین انتظار میره که این شخص به کمک های خودش به خیریه های مختلف ادامه بده. کریس لارسن طرفداران زیادی رو از این راه به دست اورده. توجه داشته باشین که قبل از کناره گیری از سمت مدیر عامل ریپل در سال 2016 یکی از بنیانگذاران و مدیران ریپل بود. در حال حاضر این شخص به عنوان رئیس اجرایی هیئت مدیره ریپل مشغول به کار هست.

کریس لارسن و ریپل

کریس لارسن و ریپل

کریس لارسن موسس پلتفرم Prosper MarketPlace بود و تا سال 2012 به عنوان مدیر عامل شرکت فعالیت می کرد. بعد از اون در سال 2012 او شرکت Ripple Inc رو تاسیس کرد که ریپل رو توسعه داد. نرم افزاری که انتقال سریع و مستقیم پول بین دو طرف رو امکان پذیر می کنه. بهتره بدونین کریس لارسن برای تسهیل پرداخت های بین المللی برای بانک ها با استفاده از فناوری بلاک چین و بدون نیاز به واسطه ای ریپل رو در سال 2020 راه اندازی کرد و از اون زمان تاکنون تونست کارهای زیادی برای توسعه و پیشرفت ریپل انجام بده.

آزمایشگاه های رپیل برای بهبود پرداخت های مرزی بین سیستم های مختلف بانکی در جهان، فناوری بلاک چین خودش رو به عنوان دفتر XRP توسعه دادن. شبکه موسسه های مالی با استفاده از همه محصولات RippleNet نامیده میشه. در طول نقش لارسن به عنوان مدیر عامل ریپل او دو کمک قابل توجه از دارایی های ریپل شخصی خودش انجام داد. اولین مورد در ماه مه سال 2014 بود، زمانی که او متعهد شد که 7 میلیارد ریپل رو به  اهداف نامشخصی بعد از خروج یکی از بنیانگذاران همکار جک مک کالیب از شرکت و اعلام فروش 9 میلیارد ریپل خود اهدا کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله معرفی کریس لارسن، اطلاعاتی در مورد کریس لارسن یا Chris Larsen به شما ارائه کنیم و به بررسی عملکرد کریس لارسن بپردازیم و کریس لارسن و ریپل رو مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، کریس لارسن بنیانگذار چندین استارت آپ فناوری که بر اساس سیستم شخص به شخص کار می کنند، در دره سیلیکون کالفرنیا هست. به همین دلیل خیلی از افراد اون رو تحت عنوان فرشته سرمایه گذار می شناسن. او همچنین به خیریه های زیادی هم کمک کرده.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی کریس لارسن(Chris Larsen)؛ سرمایه گذار و بنیانگذار ریپل

در مورد معرفی کریس لارسن(Chris Larsen)؛ سرمایه گذار و بنیانگذار ریپل نظر دهید
سوال امنیتی :3 + 60 = ?