گردشگری کریپتو(Crypto Tourism) چیست؟

  • 20:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

گردشگری کریپتو(Crypto Tourism)؛ دومین صنعت در حال رشد همسو با ارزهای دیجیتال! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این مفهوم به دست بیارین؟ اصلا می دونین منظور از کریپتو توریسم چیست؟ مزایای کریپتو توریسم چیست؟ چه افرادی در گردشگری کریپتو شرکت می کنند؟ چجوری از ارزهای دیجیتال در صنعت گردشگری استفاده میشه؟ بلاک چین در صنعت گردشگری چه کاربردهایی داره؟

یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ارز دیجیتال و قیمت بیت کوین، پذیرش اون ها توسط افکار عمومی و سازمان هاست. به همین دلیل سرمایه گذاران و توسعه دهنده های ارزهای دیجیتال همیشه به دنبال روش هایی برای پذیرش هرچه بیشتر این رمزارزها توسط مردم هستن. یکی از این راه ها ورود به صنعت گردشگری و استفاده از رمزارزها برای پرداخت هزینه های سفر هست. شما می تونین با ارزهای دیجیتال هزینه های مربوط به گردشگری رو پرداخت کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله گردشگری کریپتو چیست؟ اطلاعاتی درباره کریپتو توریسم یا Crypto Tourism به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای کریپتو توریسم بپردازیم و نحوه استفاده از رمزارزها در صنعت گردشگری رو مورد بررسی قرار بدیم.

کریپتو توریسم چیست؟

کریپتو توریسم چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که کریپتو توریسم چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که گردشگری کریپتو یا Crypto Toursim رو میشه ترکیب دو صنعت گردشگری و رمزارزها محسوب کرد که مهم ترین هدف اون آشنایی هرچه بیشتر افراد با صنعت نوپای ارزهای دیجیتال با استفاده از تورهای گردشگری هست. استفاده از این تکنیک می تونه بازار رمزارزها رو متحول کنه و رونقی دوباره به اون ببخشه. این تورها می تونن روی آینده بلاک چین و قیمت لحظه ای رمزارزها تاثیر داشته باشن.

جالب اینجاست که بدونین کریپتو توریسم نوعی خدمات مسافرتی-گردشگری هست که مخصوص طرفداران رمزارزها ارائه میشه. این پروژه در سال 2017 مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفت و در زمان شیوع ویروس کرونا به اوج خودش رسید. بعضی از کشورها مثل کشور باهاما و نیوزیلند به تبلیغ استفاده از ارزهای دیجیتال توسط گردشگران یا تور لیدرها در حوزه گردشگری خود می پردازن. پرداخت هزینه های مسافرت به کمک بیت کوین و سایر رمزارزها کار رو واسه مسافران راحت تر کرده و باعث جلوگیری از هزینه های بالای خودپردازها، هزینه های تبدیل ارز و سرقت پول شده.

مقاله پیشنهادی: کاربرد ارز دیجیتال در ایران چیست؟

گردشگری کریپتو چه مزایایی دارد؟

گردشگری کریپتو چه مزایایی دارد؟

همونطور که گفتیم، گردشگری کریپتو یا Crypto Tourism مدلی از گردشگری هست که با ارائه تورهای مسافرتی به همراه پرداخت با رمزارزها یا به عنوان بخشی از تور، سخنرانی ها یا کلاس هایی درباره رمزارزها ارائه کرد، به طرفداران ارزهای دیجیتال کمک زیادی می کنه. کریپتو توریسم مزایای زیادی به همراه داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایای کریپتو توریسم بپردازیم.

•    یکی از مزایای کریپتو توریسم، فراهم شدن فرصتی واسه ملاقات با متخصصان حوزه ارزهای دیجیتال و گفتگو با اون هاست که باعث افزایش دانش استراتژیک افراد در حوزه سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال میشه.
•    امکان پرداخت صورت حساب مسافران به وسیله رمزارزها.
•    یکی دیگه از مزایای کریپتو توریسم یا گردشگری کریپتو، حذف کارمزدهای بالا در استفاده از دستگاه های خودپرداز هست.
•    افزایش امنیت مالی افراد در سفر و جلوگیری از تهدیداتی مثل سرقت و زورگیری.

مقاله پیشنهادی: کاربرد هوش مصنوعی در بازار ارز دیجیتال چیست؟

چه افرادی از گردشگری کریپتو استفاده می کنند؟

مصرف کننده های ارزهای دیجیتال معمولا افراد پولدار و معروفی هستن، در حالی که سایر طرفداران رمزارزها ممکنه این مدل گردشگری رو انتخاب کنند و یا از رمزارزها واسه پرداخت هزینه های سفر خودشون استفاده کنند. این سفرها شامل کنفرانس ها، نمایشگاه ها و مکالمات مبتنی بر بلاک چین با کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال میشه. این تورها در گذشته برای اهداف تخصصی مثل تبلیغات برای عرضه عمومی اولیه ارزهای دیجیتال ترتیب داده شده. این برنامه ها که بعضی وقت ها با کنفرانس مدیران و حامیان صنعت کریپتو دنبال میشد، واسه هر کسی که به دنبال سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بیت کوین بود، انجام میشد.

تاثیر کریپتو توریسم بر قیمت رمزارزها

تاثیر کریپتو توریسم بر قیمت رمزارزها

توجه داشته باشین که یکی از مهم ترین اهداف سرمایه گذاران و فعالان بازار رمزارزها، آشنا کردن عموم مردم با این بازار هست. کریپتو توریسم یکی از تکنیک های کاربردی و جالب هست که میشه با استفاده از اون افراد رو از وجود بازار بزرگ ارزهای دیجیتال مطلع کرد. کافیه فهرست رمزارزهای معتبر در اختیار اون ها قرار داده بشه و روش های درست و اصولی سرمایه گذاری رو بهتون یاد بدین. اگه این کار به درستی انجام بشه، تعداد زیادی از مردم به این بازار جذب میشن و در پروژه های مختلف سرمایه گذاری می کنند که نتیجه اون افزایش قیمت رمزارزهای پروژه و کسب سود بیشتر سرمایه گذاران و دارنده های رمزارزها میشه.

مثال هایی از کریپتو توریسم

سفر دریایی بلاک چین Coinsbank که در سال 2017 صورت گرفت، مثالی از کریپتو توریسم هست. از اونجایی که این برنامه هم سرگرم کننده و هم آموزشی بود، تعداد زیادی از مردم از 19 کشور مختلف در اون شرکت کردن. مسئله های مربوط به رمزارزها و تکنولوژی بلاک چین در جریان سفر بلاک چین Coinsbank مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. خیلی از کارشناسان صنعت کریپتو در این سفر سخنرانی کردن. این نوع فعالیت توسط مشاغل در نیوزلند هم ارائه شد. اون ها بیشتر یه خدمات مسافرتی بودن که بازدیدکننده این امکان رو داشتن تا با کمک رمزارزها هزینه فعالیت ها یا گشت و گذارهای خودشون رو پرداخت کنند.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله گردشگری کریپتو چیست؟ اطلاعاتی درباره کریپتو توریسم یا Crypto Tourism به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای کریپتو توریسم بپردازیم و نحوه استفاده از رمزارزها در صنعت گردشگری رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، گردشگری کریپتو رو میشه ترکیب دو صنعت گردشگری و رمزارزها محسوب کرد که مهم ترین هدف اون آشنایی هرچه بیشتر افراد با صنعت نوپای ارزهای دیجیتال با استفاده از تورهای گردشگری هست. کریپتو توریسم نوعی خدمات مسافرتی-گردشگری هست که مخصوص طرفداران رمزارزها ارائه میشه. این پروژه در سال 2017 مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفت.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد گردشگری کریپتو(Crypto Tourism) چیست؟

در مورد گردشگری کریپتو(Crypto Tourism) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 90 = ?