پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال چگونه است؟ 

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال چگونه است؟ "


  • 20:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 11 دقیقه

پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال چگونه است؟پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال یکی از مهم ترین مباحثی هستش که یادگیری درست و صحیح در باره این موضوع میتونه باعث بشه تا معامله گرها از اشتباهات متعددی که بعد از گرفتن سیگنال خرید و یا فروش دچارش میشن پرهیز کنن. سیگنال دهی برای ارزهای دیجیتال میتونه برای معامله گرهای تازه کار و حتی حرفه ای به میزان زیادی کمک کننده باشه،

چون که علاوه بر ارائه اطلاعات ارزشمند باعث میشه تا در وقت و زمان تریدر هم برای انجام تحلیل های پیچیده و محاسبات طولانی صرفه جویی بشه. 

اما گاهی پیش میاد که این سیگنال ها از اعتبار بالایی برخوردار نیستن و به همین دلیل باعث میشن تا اون معامله گر ضررهای متعددی رو متحمل بشه. برای همین بعضی از کانال ها که سیگنال ارزهای دیجیتال ارائه میکنن، یک قسمت پشتیبانی و مشاوره هم برای خودشون اختصاص دادن تا از این طریق به تریدر ها کمک بیشتری بکنن. 

پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال یکی از نکات مهمی هست که برای تریدرهایی که علاقمند به دریافت سیگنال هستن باید در مورد این موضوع اطلاعات لازم رو کسب کنن تا بتونن توی معاملاتشون بهترعمل کنن و بتونن ضررهای خودشون رو جبران کنن. 

مقاله پیشنهادی: ویژگی های سیگنال ارز دیجیتال معتبر

پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال چگونه است

این پشتیبانی ها به شیوه های مختلفی انجام میشه که دونستن در مورد هرکدومشون به صورت جداگانه علاوه بر آشنایی شما با نحوه تحلیل ها و میزان اعتبار کانال سیگنالی که عضو اون هستید، باعث میشه تا از این طریق بتونید اشتباهات خودتون رو به حد اقل برسونید و توی معامله کردن از طریق دریافت سیگنال به یک معامله گر ماهر تبدیل بشید. 

در مورد پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال اگر سوالاتی از این قبل توی ذهنتون هست که این پشتیبانی ها چقدر میتونن کمک کننده باشن؟ پشتیبان دهنده سیگنال ارز دیجیتال ایا میتونه تمام ضرر معامله گر رو جبران بکنه یا نه؟ آیا همه کانال های سیگنال دهی ارز دیجیتال قسمت پشتیبانی دارن؟ بهترین نوع پشتیبانی سیگنال ارز دیجیتال چه نوع پشتیبانی هست؟ و چه ویژگی هایی داره؟ پیشنهاد میکنیم در این مقاله با ما همراه باشید، چون که در مورد پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال به همه این پرسش ها پاسخ خواهیم داد. 

پشتیبانی با استفاده از سیگنالهای رایگان 

سیگنال رایگان نوعی پشتیبانی محسوب میشه که با اهداف مختلفی انجام میگیره، این نوع پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال توی بعضی از کانال ها به این دلیل انجام میشه تا در صورتی که از معامله گرها به خاطر ریسک ها بازار دچار ضرری شدن از طریق این سیگنال های رایگان ضررشون جبران بشه و بعد از جبران شدن ضرر روال سیگنال دهی به شیوه قبلی بر میگرده. 

نوع دیگه از سیگنال های رایگان هم به مربوط به سایت هایی هست که در مورد ارزهای دیجیتال مطالب و اخبار منتشر میکنن و در کنار این اخبار سیگنال هایی رو که به نظرشون برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مناسب هستن ارائه میکنن. در واقع این نوع از سیگنال ها در کنار اخبار و مطالب ارائه شده برای ارزهای دیجیتال به تریدر ها ارائه میشه و اعتبارشون به صورت صد در صد تایید نمیشه. اما برای این که این سایت ها بتونن تا یک مزیت رقابتی برای خودشون ایجاد کنن این نوع از پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال رو ارائه میکنن. 

پشتیبانی هایی که به صورت رایگان برای سیگنال های ارزهای دیجیتال انجام میشن مزایا و معایب خودشون رو دارن. یکی از بهترین مزایای پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال، میتونه این باشه که دیگه مجبور نیستید برای دریافت سیگنال های خوب هزینه کنید. همچنین با سیگنال های رایگان فشار روانی این که برای دریافت این سیگنال پول دادید و حتما باید طبق اون عمل بکنید تا بتونید با سود کردن هزینه ای که کردید رو جبران کنید، توی ذهنتون وجود نخواهد داشت و با ذهنی بازتر میتونید تریدهای خودتون رو انجام بدید. 

 از جمله معایبی هم که لازمه در مورد پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال بهش اشاره کنیم این میتونه باشه که سیگنال های رایگان به دلیل این که کم تر روی تحلیل اونها کار میشه، ضریب اشتباهشون هم به میزان بالاتری هست. 

در کل پشتیبانی دادن از این طریق برای سیگنال های ارائه شده یکی از مواردی هست که میتونه ضرر شما رو جبران کنه و برای همین پیشنهاد میکنیم تا اشتراک کانال هایی رو خریداری کنید که در صورت وقوع شرایط غیر منتظره توی بازار برای مخاطب هاشون از طریق پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال، پوزیشن های خرید و فروش و تکنیک هایی رو معرفی میکنن که به صورت رایگان میتونید از اونها استفاده کنید تا از این طریق قادر باشید ضررتون رو جبران کنید. 

پشتیبانی ازسیگنال های ارزهای دیجیتال

پشتیبانی از طریق باز کردن تیکت 

باز کردن تیکت یکی دیگه از انواع پشتیبانی هست که کانال هایی که خدمات پشتیبانی ارائه میکنن از این روش هم برای ارئه خدمات تکمیلی به مشتری هاشون استفاده میکنن. توی پشتیبانی از طریق تیکت، معمولا کانال هایی که خدمات سیگنال دهی ارائه میدن یک سایت هم برای خودشون باز میکنن؛ توی این سایت ها یک قسمت ویژه برای پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال اختصاص داده میشه که ادمین های این وب سایت ها برای کسانی که اشتراک سیگنال دهی برای اون کانال ها رو خریداری کردن، خدمات مشاوره ای و راهنمایی های لازم رو ارائه میکنن. 

در این روش کاربرها به راحتی میتونن در مورد سوالاتی که دارن در قسمت مربوطه تیکت های خودشون را باز کنن و مشکلات خودشون رو مطرح کنن، معمولا به این تیکت ها توی 24 ساعت جواب داده میشه و یکی از بهترین و کارا ترین روش ها برای گرفتن جواب سوالاتتون در مورد سیگنال های ارزهای دیجیتال هست. 

اگه از سیگنالی استفاده کردید که باعث شد به جای سود کردن ضرر کنید، کافیه که یک تیکت باز کنید و اتفاقی که براتون افتاده رو توضیح بدید. در کم ترین زمان ممکن ادمین های اون کانال با شما تماس میگیرن و توضیحات لازم رو بهتون میدن که چیکار کنید تا ضررتون جبران بشه. 

در این جا دونستن این نکته هم ضروری هست که مبالغ خیلی بزرگ گاهی جبران کردن زیانشون ممکنه که غیر ممکن باشه، برای همین قبل و بعد از دریافت سیگنال خرید یا فروش سعی کنید مبلغی رو صرف این کار کنید که میدونید در صورتی که از دستش بدید میتونید جبرانش کنید. 

مزایای ایجاد تیکت این هست که باعث میشه تا خدمات پشتیبانی به صورت کارا تر و سازمان یافته تری انجام بشه و این روش نه تنها توی پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال، بلکه توی انواع سایت هایی که خدمات مختلفی رو ارائه میدن ازش استفاده میشه و به خاطر کارایی که داره، تونسته رضایت مشتری ها رو به خودش جلب بکنه.

درواقع تیک باز کردن توی سایت، علاوه بر این که یک روش پشتیبانی خیلی خوبی هست؛ یک استراتژی کسب و کار عالی برای حفظ مشتری ها توی فناوری های دیجیتال به حساب میاد. 

چند تا از معایبی رو هم که برای پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال از طریق تیکت میتونیم بهش اشاره کنیم این هست که گاهی سرعت عمل پشتیبانی بعضی از سایت ها کمی کند هستش و کاربر مجبور میشه برای جواب گرفتن تا چند روز منتظر بمونه، با این که این مشکل توی همه سایت ها وجود نداره با این حال باز هم به عنوان یک رفتار غیر کارامد از طریق بعضی از وب سایت ها به حساب میاد. 

پشتیبانی  از سیگنال های ارزهای دیجیتال چگونه است

مشکل بعدی در مورد ایجاد تیکت این هست که گاهی ادمین ها و اپراتور هایی که برای پاسخ دهی و مشاوره پشت سیستم قرار میگیرن، تخصص کافی و لازم رو ندارن و به جای این که مشکلات کاربرها رو حل کنن، اونها رو بیشتر گمراه تر میکنن. برای مثال ممکنه که قسمت پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال یک سایت به خاطر ایجاد تیکت با شما تماس بگیره و شما رو طوری راهنمایی کنه که موقع استفاده از این سیگنال ها به جای سود کردن با انتخاب زمان اشتباه برای خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظرتون ضرر بیشتری رو متحمل بشید. 

پشتیبانی توسط تماس تلفنی

یک روش دیگه برای پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال که کانال های ارز دیجیتال برای پشتیبانی دادن برای سیگنال هاشون استفاده میکنن، پاسخگویی و راهنمایی کاربرها از طریق تماس تلفنی هست. این روش نسبت به باز کردن تیکت مزایا و معایبی که در ادامه راجعبش صحبت خواهیم کرد. 

پشتیبانی توسط تماس تلفنی به شیوه های مختلفی انجام میشه، یکی از این روش ها به این شکله که کانال یا سایتی که خدمات سیگنال خرید و فروش ارزهای دیجیتال ارائه میکنه یک شماره تماس پشتیبانی برای کاربرهاش ارائه میده که افراد علاقمند به دریافت سیگنال میتونن از این طریق با اون کانال یا سایت تماس بگیرن و همه سوالات خودشون رو در مورد نحوه ارائه خدمات از اونها بپرسن.

همچنین در صورتی که موقع استفاده از سیگنال مشکلی براشون پیش اومد، با تماس گرفتن میتونید مشکلشون رو با قسمت پشتیبانی مطرح کنید و در کم ترین زمان ممکن پاسخ خودتون رو بگیرید. 

تماس تلفنی هم مثل روش های دیگه برای پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال، مزایا و معایب خودش رو داره. مزایایی که میتونیم واسه روش تماس تلفنی بهش اشاره کنیم عبارتند از: 

  •   پاسخ دادن توی کم ترین زمان بدون این که مدت زمان طولانی رو برای جواب گرفتن منتظر بمونید. 
  •  ارتباط از طریق شفاهی با ادمین ها و کارشناسان که باعث میشه نسبت به روش های دیگه کیفیت مشاوره ای که دریافت میکنید بالاتر باشه. 
  •   توی روش های دیگه مثل ایجاد تیکت، هر بار شما میتونید که فقط یک سوال یا مشکل رو بیان کنید؛ اما توی تماس تلفنی همه مشکلات و سوالاتی رو که با اون ها مواجه هستید میتونید به صورت یکجا مطرح کنید. 
  • کانال ها و یا سایت هایی که پشتیبانی تلفنی ارائه میکنن معمولا تیم پشتیبانی قوی دارن و کارکردن با اونها میتونه که براتون توی معامله ارزهای دیجیتال سودآور باشه، چون که خودشون رو به قدری در مقابل کاربرهاشون مسئول میدونن که ترجیح میدن به صورت شفاهی پاسخگوی اونها باشن. 

پشتیبانی از سیگنال های ارزهای دیجیتال 

علاوه بر این مزایایی که بهش اشاره کردیم میتونیم معایب زیر رو هم برای پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال از طریق تماس تلفی عنوان کنیم. 

  • اگه تعداد کاربرها و مشتری های یک سایت یا کانال بیش از حد باشه، مطمئنا پاسخ دادن به همه اونها از طریق تلفن امکان پذیر نخواهد بود و لازمه که از روش های دیگه ای مثل امکان ایجاد تیکت هم در کنار پشتیبانی تلفنی استفاده بشه. 
  • مورد بعدی در مورد پشتیبانی تلفنی برای سیگنال ارزهای دیجیتال این هست که اگه مشکل شما پیچیده باشه و به مدت زمان زیادی برای پاسخ دهی نیاز داشته باشه، استفاده از پشتیبانی تلفنی یک روش پر هزینه برای کاربرها تلقی خواهد شد. برای مثال ممکنه که مدت زمان مکالمه شما تا یک ساعت و حتی بیشتر هم طول بکشه و در این صورت هزینه تلفنی زیادی براتون ایجاد میشه. 
  • درسته که در روش پشتیبانی توسط تماس تلفنی ارتباط شفاهی صورت میگیره، ولی ممکنه به دلیل این که بعضی توضیحات و نمودار ها که نیاز هست به صورت تصویری بیان بشن رو از این طریق نشه دقیق و کامل توضیح داد، یک نقص بزرگ تلقی میشه. 
  • ممکنه که از پشتیبانی تماس تلفنی فقط به عنوان روش برای جلب اعتماد کاربرها و جذب مشتری برای فروش سیگنال استفاده بشه و زمانی که واقعا به مشکل برخوردید و با بخش پشتیبانی تماس گرفتید، امکان داره که متوجه بشید شماره ای که دادن اصلا کار نمیکنه و در دسترس نیست. 

مقاله پیشنهادی: زمان ورود وخروج در سیگنال ها چقدر بر درامد تاثیر دارد؟

پشتیبانی از طریق شبکه های اجتماعی 

در ادامه مقاله پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال چگونه است؟یکی از روش های پشتیبانی محبوب که طرفداران خاص خودش رو پیدا کرده، شبکه های اجتماعی هست. توی این روش دیگه لازم نیست که مثل قبل هزینه بکنید و با سایت یا کانال مورد نظرتون تماس برقرار کنید. هچنین لازم نیست که تیکت ایجاد کنید و مدت زمانی رو برای پاسخ دهی منتظر باشید. 

در روش پشتیبانی از طریق شبکه های اجتماعی میتونید به راحتی با مراجعه به صفحه اصلی کانال مورد نظرتون، سوالات خودتون رو از ادمین مربوطه بپرسید. روش های سوال و جواب توی این روش متفاوت هست و از طریق شیوه های مختلفی میتونید این کار رو انجام بدید.  

یک روش این هست که میتونید با مراجعه به صفحه شبکه اجتماعی این کانال ها، مطالبی رو که توی اون به اشتراک گذاشتن مطالعه کنید؛ که اکثر موارد قادرید با مطالعه این مطالب جواب سوالات خودتون رو بگیرید. 

یه روش دیگه این هستش که توی شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام لایو هایی برای پرسش و پاسخ توسط این کانال ها باز میشه که میتونید به صورت مستقیم سوالات خودتون رو توی این لایو ها مطرح کنید. همچنین با تعامل با کاربران دیگه توی این لایو ها و دیدن و شنیدن نظرات اون ها میتونید اطلاعات خودتون رو در مورد کیفیت سیگنال های ارائه شده افزایش بدید. 

توی کانال های تلگرامی هم در قسمت پروفایل و یا بیو (Bio) نام کاربری ادمین برای اون کانال برای پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال گذاشته میشه که از این طریق هم میتونید مشکلاتی که باهاش مواجه شدید رو مطرح کنید و پاسخ های لازم رو بگیرید. 
بهترین مزیتی که این روش داره این هست که برای دریافت پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال دیگه لازم نیست هیچ نوع هزینه ای رو متحمل بشید.

برای مثال توی روش های دیگه ممکنه هزینه های رفت و آمد، هزینه تلفن و هزینه های دیگه ای رو متحمل بشید تا بتونید با قسمت پشتیبانی تماس بگیرید، ولی با استفاده از این روش فقط کافیه که گوشی خودتون رو بردارید و به ادمین مورد نظرتون پیام بدید و به راحتی جواب سوالاتون رو دریافت کنید. 

پشتیبانی از سیگنال های ارزهای دیجیتال

اما روش پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال از طریق شبکه های اجتماعی یک عیب اساسی هم داره و اون هم اینه که ممکنه کیفیت پاسخ گویی در این روش به خوبی روش های قبلی نباشه، چون اکثر ادمین های این صفحات تخصصشون بیشتر در مورد مدیریت کردن سوسیال مدیا هست تا پاسخ دهی به سوالات مرتبط در مورد سیگنال ارزهای دیجیتال. اما با این حال، اگه به دنبال یک روش راحت هستید که بتونید با کانال مورد نظرتون تماس بگیرید و مشکل خودتون رو مطرح بکیند؛ استفاده از این روش میتونه که راهکار خوبی باشه. 

چند نکته مهم در مورد پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال 

در این قسمت چند نکته اساسی رو که دونستنش میتونه براتون کمک کننده باشه تا بهتر بتونید از خدمات پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال استفاده بکنید براتون ارائه میدیم. با توجه به انواع مختلف روش هایی که در این باره وجود داره، انتخاب یک راهکار مناسب واسه ایجاد روش تماسی که بتونید از طریق اون به بهترین شکل پاسخ سوالاتتون رو دریافت کنید و پشتیبانی های لازم رو بگیرید ضروری به نظر میرسه.

برای همین نکاتی رو براتون آماده کردیم که با عمل کردن به اون ها میتونید یک روش ارتباطی خوب برای دریافت پشتیبانی های لازم ایجاد کنید. 

•    اگه کانال و یا سایتی که از اون اشتراک خریداری کردید شرکتی هست که آدرس خودش رو هم برای مشاهده کاربر ها ارائه داده، در مواقعی که کار خیلی ضروری ندارید سعی کنید از مراجعه به صورت حضوری خودداری کنید. چون که با توجه به بالا بودن مشغله این شرکت ها در صورتی که موضوع شما به حد کافی مهم نباشه، ممکنه که زمان زیادی از وقتتون رو برای گرفتن جواب یک سوال ساده اختصاص بدید. در حالی که با یک تلفن و یا ارسال یه پیام، به راحتی میتونستید پاسخ خودتون رو دریافت کنید. 

 •    توی وب سایت ها یا کانال هایی که تعداد اعضای بالایی دارن استفاده از تیکت نسبت به روش های دیگه راهکار بهتری هست، چون که با توجه به انبوه سوالاتی که این وب سایت ها با اونها مواجه میشن؛ از طریق پاسخ دادن به تیکت بهتر میتونن این تعداد زیاد رو مدیریت کنن تا از این طریق پشتیبانی بهتری رو ارائه بدن. 

•    همیشه اطلاعات لازم در مورد نحوه پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال رو درباره کانال مورد نظرتون قبل از خرید اشتراک جمع آوری کنید، نه بعد از خرید اشتراک؛ در این صورت میتونید به سلیقه خودتون شرکتی رو انتخاب کنید که پشتیبانی قوی تری داره و پشتیبانی قوی به معنی ارائه خدمات با کیفیت و معتبرتر هست. 

پشتیبانی از سیگنال ارزهای دیجیتال

•    داشتن پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال به این معنی نیست که اون کانال یا سایت همیشه ضررها و اشتباهات شما رو صد در صد جبران میکنه و ترید هایی رو که بر اساس سیگنال اونها انجام میدید بیمه میکنه. در واقع پشتیبانی به این معنی هست که در صورت به وجود اومدن مشکل خاصی فقط میتونید خدمات مشاوره ای لازم رو از این شرکت ها دریافت کنید و نباید انتظارات بی جا و بیش از حدی از این کانال ها داشته باشید،

مقاله پیشنهادی: مزایا و معایب سیگنال های ارز های دیجیتال

چون کسی که در آخر این معاملات رو انجام میده شما هستید و همه مسئولیت سود و زیانش هم با شماست. 

سخن پایانی 

در مقاله پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال چگونه است؟ انواع روشها رو براتون بیان کردیم و سعی کردیم تا تمام این روش ها رو جهت آشنایی بیشتر و بهتر براتون توضیح بدیم. در واقع یکی از ویژگی های مهم یه کانال سیگنال خوب داشتن خدمات پشتیبانی قوی و معتبر هست و به طور قطع انتخاب یک کانال سیگنال خوب میتونه سود شما رو در حد چشمگیری افزایش بده. 

امیدواریم با مطالبی که براتون ارائه دادیم تونسته باشید با بهترین روش های پشتیبانی و شیوه های شناسایی اونها توی سایت ها و کانال هایی که خدمات سیگنال دهی برای بازار ارزهای دیجیتال ارائه میکنن اشنا بشید و با افزایش آگاهی و قدرت ارتباطی خوب از این طریق بتونید استفاده های بهتر و بیشتری از این نوع سیگنال ها برای کسب سود های بالاتر داشته باشید. 
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال چگونه است؟ 

  1. علی (1401/05/31)

    نمیدونستم سیگنال ارز دیجیتال میتونه پشتیبانی هم داشته باشه

در مورد پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال چگونه است؟  نظر دهید
سوال امنیتی :3 + 49 = ?