نظر نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا درباره رمز ارزها

  • 20:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

نظر نامزدهای ریاست جمهوری درباره رمز ارزها؛ هرچقدر به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 نزدیک میشیم، جذابیت انتخاب هم بیشتر میشه. سوالی که ممکنه واسه خیلی از افراد پیش بیاد این هست که نظر نارمزدهای ریاست جمهوری درباره ارزهای دیجیتال چیست؟ آیا نامزدهای انتخابات ایالات متحده از رمز ارزها حمایت می کنند؟ کدوم نامزد در بیاد به نفع ارزهای دیجیتال هست؟
همیشه یکی از مهمترین سوالات بعد از سوال ارز دیجیتال چیست، سوال در مورد آینده ارز دیجیتال بوده است. طبق تحقیقاتی که انجام شده، هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه افرادی رو به عنوان نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا معرفی کردن. هر کدوم از این افراد نظر خاصی درباره ارزهای دیجیتال دارن. بعضی از نامزدها از رمز ارزها حمایت کردن و گفتن که در آینده این دارایی ها رو به عنوان ارز قانونی قبول می کنند. برخی از نامزدها هم از ارزهای دیجیتال حمایت نمی کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارزهای دیجیتال در سایه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا واستون ارائه بدیم، به بررسی نظر نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا درباره رمز ارزها بپردازیم و تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار کریپتو رو مورد بررسی قرار بدیم.

آینده رمز ارزها زیر سایه انتخابات آمریکا

نظر رئیس جمهوران آمریکا در مورد ارزهای دیجیتال

شاید واستون جالب باشه که بدونین در مبارزه ها و بحث های زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، بازار ارزهای دیجیتال به یکی از بحث های داغ تبدیل شده. بهتره بدونین در اولین گفتگویی که با جمهوری خواهان آمریکا انجام شد، معلوم شد که افراد اصلی انتخابات آمریکا حزب جمهوری خواه، نظر مثبتی درباره بازار ارزهای دیجیتال ندارن. این مناظره بدون حضور دونالد ترامپ برگزار شد. احتمالا اگه دونالد ترامپ در این گفتگو حضور داشت، نظر مثبت خودش رو درباره ارزهای دیجیتال اعلام می کرد! اما واقعا با نزدیکتر شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آینده ارز های دیجیتال چگونه خواهد بود؟ 
با اینکه بازار رمز ارزها یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیا هست و افراد مشهور زیادی در این بازار سرمایه گذاری کردن، ولی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره ارزهای دیجیتال چیزی نمیگن و هیچ قوانین و چارچوبی برای فعالیت در این بازار مشخص نکردن. سکوت این افراد به این معنی نیست که هیچ موضعی در بازار ارزهای دیجیتال ندارن، چون بعضی از اون ها در روزهای اولی که در انتخابات ثبت نام کردن، حمایت خودشون رو از ارزهای دیجیتال اعلام کردن. به طور کلی هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات نظرات مختلفی درباره ارزهای دیجیتال اعلام می کنند.

تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار کریپتو

توجه داشته باشین که انتخابات آمریکا می تونه تاثیر قابل توجهی روی بازار ارزهای دیجیتال داشته باشه. هر کدوم از کاندیدهای انتخاب نظر خاصی درباره رمز ارزها دارن و همین مسئله باعث میشه تا بازار در زمان انتخاب هیجانی بشه و نوسانات قیمتی زیادی داشته باشه. اگه نامزدی که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز میشه از ارزهای دیجیتال حمایت کنه، بازار روند صعودی می گیره و افراد سرمایه های خودشون رو در بازار کریپتو افزایش میدن. ولی اگه نامزدی که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز میشه، مخالف ارزهای دیجیتال باشه، بازار وارد روند نزولی شده و ممکنه قیمت ارزهای دیجیتال ریزش قابل توجهی رو تجربه کنند. با این همه باز هم در چنین شرایطی بررسی این که ارزهای دیجیتال آینده دار کدامند در بین معامله گران سر و صدای زیادی به پا کرده.

نظر نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا درباره رمز ارزها

نظر رئیس جمهوران آمریکا در مورد ارزهای دیجیتال

همونطور که گفتیم، از دونالد ترامپ تا کندی که از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستن، نظرات مختلفی درباره ارزهای دیجیتال دارن. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می تونه تاثیر چشمگیری روی بازار رمز ارزها بذاره، بنابراین باید بدونین که کدوم نامزدها از ارزهای دیجیتال حمایت می کنند و کدوم نامزدها مختلف بازار رمز ارزها هستن و قوانین سختی رو برای فعالیت در این بازار تعیین کردن. در ادامه سعی می کنیم تا نظر نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا درباره رمز ارزها رو بررسی کنیم:

•    دونالد ترامپ(Donald Trump)

یکی از جنجالی ترین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، چهره شناخته شده دونالد ترامپ هست. این شخص رئیس جمهوری قبلی آمریکا هست. دونالد ترامپ وارد بازار توکن های غیرمثلی(NFT) شد، ولی با این حال مخالف سرسخت بیت کوین و ارزهای دیجیتال هست. دونالد ترامپ از اول از دلار آمریکا حمایت می کرد و با هر چیزی که دلار آمریکا رو تضعیف می کنه، مبارزه می کنه.

•    جو بایدن(Joe Biden)

یکی دیگه از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شخصی به اسم جو بایدن هست که رئیس جمهوری فعلی کشور آمریکا هست. جو بایدن هم دست کمی از دونالد ترامپ در مخالف با ارزهای دیجیتال نداره. جو بایدن مالیات های سنگینی روی ارزهای دیجیتال اعمال کرده و سعی کرده تا با هر قانونی با رمز ارزها مبارزه کنه. خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران حضور مجدد جو بایدن در کاخ سفید رو خبری بد و منفی در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می کنند.

•    خانم ماریان ویلیامسون

خانم ماریان ویلیامسون یکی دیگه از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هست که جزو دسته دموکرات هست این خانوم که نویسنده مشهوری در آمریکا هست، نظر خاصی درباره ارزهای دیجیتال نداره، ولی در قضیه اعتصاب کامیونداران کانادایی، نسبت به مسدود کردن حساب هایی که کمک های ارز دیجیتال دریافت می کردن، اعتراض کرد. بنابراین، میشه گفت ماریان ویلیامسون مخالف ارزهای دیجیتال نیست و ساکن شدن این خانوم در کاخ سفید می تونه خبر خوب و مثبتی در بازار ارزهای دیجیتال باشه.

•    رابرت اف کندی جونیور

یکی دیگه از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، آقایی به اسم رابرت اف کندی جونیور هست که به عنوان مدافع اصلی ارزهای دیجیتال شناخته میشه. رابرت اف کندی جونیور برادرزاده رئیس جمهوری قبلی آمریکا هست. حمایت های بی دریغ رابرت اف کندی جونیور از ارزهای دیجیتال توجه فعالان حوزه کریپتو رو به خودش جذب کرده و پیروز شدن این شخص در ریاست جمهوری آمریکا می تونه خبر مثبتی محسوب بشه و باعث بشه قیمت رمز ارزها افزایش پیدا کنه.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارزهای دیجیتال زیر سایه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نظر نامزدهای ریاست جمهوری درباره رمز ارزها واستون ارائه بدیم، به بررسی نظرات کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بپردازیم و بدونین که انتخابات آمریکا چه تاثیری بر بازار کریپتو می ذاره. همونطور که گفتیم، افراد زیادی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ثبت نام کرده و کاندید شدن. از ترامپ گرفته تا جو بایدن، هر کدوم نظرات خاصی درباره ارزهای دیجیتال دارن. مثلا جو بایدن که یکی از کاندیدهای انتخابات آمریکا هست، اگه دوباره ساکن کاخ سفید بشه، می تونه خبر بدی در بازار محسوب بشه.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد نظر نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا درباره رمز ارزها

در مورد نظر نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا درباره رمز ارزها نظر دهید
سوال امنیتی :1 + 63 = ?