کیف پول یورویی Yoroi چیست؟

  • 08:08 1403-08-01
  • زمان مطالعه:4 دقیقه

ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول یورویی چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول یورویی Yoroi برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول یورویی بپردازیم و امنیت کیف پول Yoroi رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا با این ولت رمزنگاری شده آشنا بشین و بتونین رمز ارزهای خودتون رو در این کیف پول ذخیره و نگهداری کنین و امنیت دارایی های خودتون رو تضمین کنین. بازار ارزهای دیجیتال به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، تونسته معامله گران و سرمایه گذاران زیادی رو به سمت خودش جذب کنه. این افراد همواره با چالشی روبرو بودن که این چالش پیدا کردن جایی امن برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال هست. همونطور که می دونین نگهداری رمز ارزها در داخل صرافی ها کار درستی نیست.

کیف پول ارزهای دیجیتال نوعی برنامه نرم افزاری یا دستگاه فیزیکی هست که به شما این امکان رو میده تا دارایی های خودتون رو نگهداری و ذخیره کنین و امکان ذخیره سازی و دریافت و ارسال تراکنش های رمز ارز رو فراهم می کنه. کیف پول یورویی نیز یکی از محبوب ترین ولت های نرم افزاری برای نگهداری ارز دیجیتال کاردانو هست که کاربران می تونن ازش استفاده کنند. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول یورویی چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول یورویی Yoroi برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول یورویی بپردازیم و امنیت کیف پول Yoroi رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم.

سیگنال ارز دیجیتال

شاید برایتان مفید باشد: کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

کیف پول یورویی چیست؟

کیف پول یورویی چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول یورویی یا Yoroi رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این ولت به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که کیف پول یورویی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول یورویی نوعی افزونه منبع باز برای شبکه کادانو و Ergo هست. کاربران برای ارسال، دریافت، ذخیره، تفویض اختیار و مدیریت دارایی های شبکه کاردانو می تونن از این کیف پول استفاده کنند. این ولت از دستگاه های سخت افزاری مثل لجر و ترزور نیز پشتیبانی می کنه و می تونین این کیف پول به این ولت های سخت افزاری متصل کنین.

مقاله پیشنهادی: کیف پول اچ دی HD Wallet چیست؟

جالب اینجاست که بدونین کیف پول یورویی یکی از بهترین ولت هایی هست که مخصوص ارز دیجیتال آدا بوده و سرمایه گذاران و دارنده های ارز دیجیتال آدا می تونن این دارایی های خودشون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنند. کیف پول Yoroi قابلیت ارسال، دریافت و استیک یا همون ذخیره کردن کاردانو به منظور دریافت سود رو داره. کیف پول یورویی بسیار سبک Light هست و می تونین به راحتی اون رو بر روی گوشی همراه IOS و اندروید نصب کنین. علاوه بر این، کیف پول یورویی برای مرورگر گوگل کروم و فایرفاکس نیز دارای افزونه هست و می تونین اون رو بر روی مرورگر دسکتاپ نیز نصب و ازش استفاده کنین.

ویژگی های کیف پول یورویی چیست؟

ویژگی های کیف پول یورویی چیست؟

همونطور که گفتیم، کیف پول یورویی نوعی افزونه منبع باز برای شبکه کادانو و Ergo هست. کاربران برای ارسال، دریافت، ذخیره، تفویض اختیار و مدیریت دارایی های شبکه کاردانو می تونن از این کیف پول استفاده کنند. این ولت ویژگی های زیادی داره که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله به بررسی ویژگی های کیف پول یورویی بپردازیم.

•    سرعت بالا و رابط کاربری راحت

یکی از ویژگی های کیف پول یورویی که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره، سرعت بالا و رابط کاربری این ولت هست. یورویی ولت نوعی کیف پول سبک یا Light هست که از حداقل پهنای باند و فضای ذخیره سازی استفاده می کنه و کل تاریخچه بلاک چین کاردانو رو ذخیره نمی کنه، ولی به عنوان یه گره کامل کاردانو که توسط شخص ثالث میزبانی میشه، متصل میشه.

مقاله پیشنهادی: کیف پول کوپی Copay چیست؟

سیگنال ارز دیجیتال

•    قابلیت استیکینگ کاردانو

یکی از ویژگی های کیف پول یورویی، قابلیت استیکینگ ارز دیجیتال کاردانو و دریافت پاداش هست. فرایند استیکینگ می تونه به عنوان روشی برای کسب درآمد غیرفعال استفاده بشه. یورویی این امکان رو به شما میده که بدون نیاز به دانلود همه داده های بلاک چین یا دردسر اجرای فول نود کاردانو توکن ADA رو سهام گذاری کنین.

•    تعامل با قراردادهای هوشمند

یکی از ویژگی های کیف پول یورویی، تعامل با قراردادهای هوشمند هست. قراردادهای هوشمند ویژگی اصلی هر بلاک چین قابل برنامه ریزی هست و امکان توسعه برنامه های غیرمتمرکز و بازار محبوب توکن های غیر مثلی رو برای کاربران و معامله گران فراهم می کنه.

امنیت کیف پول Yoroi چگونه است؟

امنیت کیف پول Yoroi چگونه است؟

شاید بعد از به دست آوردن اطلاعاتی در مورد کیف پول یورویی و بررسی ویژگی های کیف پول یورویی، دوست داشته باشین تا از این ولت استفاده کرده و دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودتون رو در این کیف پول ذخیره و نگهداری کنین. قبل از هر اقدام ابتدا باید امنیت کیف پول Yoroi رو بررسی کنین. کیف پول یورویی از شما می خواد تا به گره کامل Emurgo که از طریق سرورهای اون ها میزبانی میشه، اعتماد کنین. این لزوما نشون نمیده که یورویی والت به دلیل اتکا به سرورهای Emurgo نا امن هست، ولی نشون دهنده یه ضعف هست.

تیم توسعه دهنده کیف پول یورویی ادعا می کنند که اون ها تصمیم آگاهانه ای گرفتن که Yoroi رو به یه برنامه افزودنی مرورگر تبدیل کنند تا از تعدادی مسائل امنیتی مثل ربودن DNS و آسیب پذیری های جاوا اسکریپت که معمولا کیف پول های مبتنی بر وب با اون ها درگیر هستن، دوری کنند. استفاده از افزونه مرورگر کیف پول یورویی مثل هر ولت مبتنی بر افزونه دیگه خطرهایی به دنبال داره. این خطر رو میشه با اطمینان از نصب آخرین نرم افزار، امنیت سایبری رایانه خود، خصوصی نگه داشتن واژه ها و انتقال موجودی آدا با سرمایه زیاد به کیف پول های سخت افزاری آفلاین کاهش داد.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول یورویی چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول یورویی(Yoroi) برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول یورویی بپردازیم و امنیت کیف پول Yoroi رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا با این ولت رمزنگاری شده آشنا بشین و بتونین رمز ارزهای خودتون رو در این کیف پول ذخیره و نگهداری کنین و امنیت دارایی های خودتون رو تضمین کنین. همونطور که گفتیم، کیف پول یورویی یکی از بهترین ولت هایی هست که مخصوص ارز دیجیتال آدا بوده و سرمایه گذاران و دارنده های ارز دیجیتال آدا می تونن این دارایی های خودشون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنند.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!
جادوی رمزارزها

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کاملدر یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول یورویی Yoroi چیست؟

در مورد کیف پول یورویی Yoroi چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7 + 77 = ?

تبلیغات در ارزسنج