چرا چانگ پنگ ژائو به 4 ماه حبس محکوم شد؟

  • 21:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

چانگ پنگ ژائو به 4 ماه حیس محکوم شد! چانگ پنگ ژائو به عنوان مدیر عامل سابق بایننس شناخته می شود که اخیرا به دلیل مرتکب شدن جرم هایی، به زندان محکوم شد. دادستان های ایالات متحده سعی می کردند تا این شخص را به 36 ماه زندان محکوم کنند.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا می دانید که بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی ها در بازار ارز دیجیتال است که شما می توانید در این صرافی معاملات مختلفی انجام دهید. چانگ پنگ ژائو نیز به عنوان مدیر عامل صرافی بایننس شناخته می شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد چانگ پنگ ژائو برای شما ارائه کنیم و به بررسی محکوم شدن چانگ پنگ ژائو به 4 ماه زندان بپردازیم.

آشنایی با چانگ پنگ ژائو

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چانگ پنگ ژائو چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که چانگ پنگ ژائو یا CZ بنیانگذار و مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال بایننس است. این میلیاردر 45 ساله چینی کانادایی که به اختصار CZ شناخته می شود، در سال 2018 یعنی تنها یک سال بعد از راه اندازی صرافی بایننس، از طرف مجله فوربس به عنوان سومین مرد ثروتمند دنیا شناخته شد. نام این شخش بعد از نوامبر 2022 و در جریان نابودی صرافی ارز دیجیتال FTX بیش از هر زمان دیگر بر سر زبان ها افتاد. شما باید با صرافی های غیرمتمرکز ارز دیجیتال آشنا شوید.
جالب است بدانید، چانگ پنگ ژائو در سال 2017 صرافی ارز دیجیتال بایننس را افتتاح کرد و در مدت زمان کوتاهی آن را به اولین و بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال تبدیل کرد. این شخص می می تواند قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، شما باید صفحات این شخص در شبکه های اجتماعی را دنبال کنید تا از هرگونه نوسان احتمالی در بازار سود به دست آورید. این شخص از سمت مدیر عاملی صرافی بایننس استعفا داده  و شخص دیگری جایگزین او شده است.

محکوم شدن چانگ پنگ ژائو به 4 ماه زندان

توجه داشته باشید که چانگ پنگ ژائو مدیر عامل سابق صرافی بایننس به چهار ماه زندان محکوم شد. قبل از صدور حکم در 30 آوریل، جانگ پنگ ژائو مدیر عامل سابق بایننس از صمیم قلب درخواست بخشش و فرصتی دوباره کرد. در نامه ای که در 24 آوریل به دادگاه ارسال شد، ژائو عمیقا از اقدامات خود ابراز پشیمانی کرد و در تصمیمات ضعیف خود را تصدیق کرد و مسئولیت کامل را پذیرفت.
در درخواست خود از مقامات CZ تشخیص داد که باید تغییرات انطباق را در بایننس خیلی زودتر در تاریخ صرافی اعمال می کرد. با این حال، او تاکید کرد که تحت رهبری او، صرافی در نهایت کنترل های شدیدی را برای اصلاح وضعیت اعمال کرد. ژائو تاکید کرد که در این مورد داوطلبانه تسلیم شد و مسئولیت را بر عهده گرفت و امیدوار بود که موضوع را حل کند و از نو شروع کند. نه تنها این، او همچنین تصویری از یک مسیر شغلی نامتعارف را برای خود ترسیم کرد، جایی که زندگی متوسطی داشت، حتی بعد از شکست برخی از مشاغل خود در گذشته، پول سرمایه گذاران را پس داد. او سپس انگیزه های نوع دوستانه خود را از روزی که وارد ارز دیجیتال شد برجسته کرد. یکی از راه های موفقیت در معاملات ارز دیجیتال شناخت مزایا و معایب صرافی های متمرکز و غیر متمرکز است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد چانگ پنگ ژائو برای شما ارائه کنیم و به بررسی محکوم شدن چانگ پنگ ژائو به 4 ماه زندان بپردازیم. همانطور که گفته شد، چانگ  پنگ ژائو  مدیر عامل سابق صرافی بایننس است که این شخص از سمت مدیر عاملی خود انصراف داده است. بهتر است بدانید، طبق گزارش های منتشر شده،چانگ پنگ ژائو به 4 ماه زندان محکوم شد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا چانگ پنگ ژائو به 4 ماه حبس محکوم شد؟

در مورد چرا چانگ پنگ ژائو به 4 ماه حبس محکوم شد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1 + 48 = ?