آیا بیت کوین دوباره می تواند به 60000 هزار دلار برسد؟

  • 21:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

احتمال رسیدن بیت کوین به 60 هزار دلار؛ یکی از متریک های بیت کوین قیمت 60 هزار دلاری را برای این رمز ارز نشان می دهد؟ آیا قیمت بیت کوین دوباره می تواند به سطح شست هزار دلار برسد؟ چه پیش بینی هایی برای بیت کوین ارائه شده است؟ بیت کوین در آینده چه حرکتی را می تواند انجام دهد؟
امروزه افراد زیادی روی ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) سرمایه گذاری کردند و سعی می کنند تا از نوسانات قیمتی این رمز ارز سود زیادی به دست آورند. اکنون بیت کوین پایین تر از سقف قیمتی خودش قرار دارد و انتظار می رود دوباره به سقف قیمتی خود برسد. تحلیلگران و تریدرهای حرفه ای پیش بینی کردند که صعود آتشین بیت کوین نمی خواهد خاموش شود و اگر بیت کوین با این فرمان پیش رود، می تواند دوباره سطح 60 هزار دلاری را پس بگیرد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صعود قوی بیت کوین برای شما ارائه کنیم، به بررسی رسیدن قیمت بیت کوین به 60000 دلار بپردازیم و حرکت بیت کوین در آینده را مورد بررسی قرار دهیم.

صعود آتشین بیت کوین(BTC)

اقزایش قیمت بیت کوین

همانطور که مشاهده می کنید، ارز دیجیتال بیت کوین هم اکنون در یک روند صعودی قرار دارد و به نظر می رسد این صعودی آتشین بیت کوین(Bitcoin) قصد خاموش شدن ندارد. در هفته های اخیر، خبرهای مثبت زیادی پیرامون تایید شدن صندوق قابل معامله یا ETF بیت کوین منتشر شد که همین مسئله باعث شد تا وضعیت بازار ارزهای دیجیتال احساسی شود و قیمت رمز ارزها به طور قابل توجهی بالا رود. بیت کوین بعد از انتشار این خبر توانست در طی یک هفته 20 درصد رشد کند و به مرز 35000 هزار دلار برسد.
بیت کوین توانست با قیمت 35 هزار دلار برخورد کند و در واکنش به این برخورد کمی پایین آید. بیت کوین(BTC) در حال حاضر با قیمت 34.500 دلار خرید و فروش می شود و تحلیلگران و تریدرها انتظار دارند که بیت کوین بتواند به قیمت های بالاتری دست پیدا کند. توجه داشته باشید که قیمت 35000 هزار دلار به عنوان سطح مقاومتی بیت کوین عمل می کند و اگر بیت کوین بتواند مقاومت 35 هزار دلاری را به سمت بالا بشکند، می تواند به قیمت های بالاتری برسد. به همین دلیل تریدرها به این مقاومت چشم دوختند و منتظر هستند تا ببینند که آیا بیت کوین می تواند از این مقاومت به خوبی عبور کند یا خیر!

احتمال افزایش قیمت بیت کوین به 60 هزار دلار!

اقزایش قیمت بیت کوین

تا زمان نوشتن این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) با حرکت جانبی در 24 ساعت گذشته با قیمت 34150 دلار معامله می شود. این رمز ارز در هفته قبل 15 درصد سود را ثبت کرد و همچنان در ازش ارزش بازار در رتبه 1 کریپتوکارنسی ها قرار دارد. به نظر می رسد بیت کوین یک روند صعودی قوی را شروع کرده است که این صعود آتشین قصد خاموش شدن ندارد و می تواند به قیمت های بالاتری نیز برسد.
تحلیلگران با بررسی متریک ها و شاخص های مختلفی پیش بینی کردند که بیت کوین می تواند دوباره به سطح قیمت 60 هزار دلار برسد و بیشتر هولدرها و دارندگان بیت کوین وارد سود شوند. البته در حال حاضر نیز 80 درصد از دارندگان بیت کوین در سود هستند و تنها 7 درصد از آنها در وضعیت سر به سر قرار دارند. اگر شما نیز قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، شاخص ها و متریک های بیت کوین را زیر نظر بگیرید تا پیش بینی های دقیقی انجام دهید. یکی دیگر از سوالاتی که در مورد قیمت بیت کوین مطرح است این است که آیا جنگ می تواند قیمت بیت کوین را به 1 میلیون دلار برساند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صعود قوی بیت کوین برای شما ارائه کنیم، به بررسی رسیدن قیمت بیت کوین به 60000 دلار بپردازیم و حرکت بیت کوین در آینده را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال بیت کوین یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که تحلیلگران این رمز ارز را زیر نظر دارند. بیت کوین اخیرا وارد یک روند صعودی قوی شده است و انتظار می رود به صعود خود ادامه دهد و به قیمت های بالاتری برسد. یکی از متریک ها و شاخص های مهم بازار نیز قیمت 60 هزار دلاری را برای بیت کوین نشان می دهد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین دوباره می تواند به 60000 هزار دلار برسد؟

در مورد آیا بیت کوین دوباره می تواند به 60000 هزار دلار برسد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7 + 30 = ?