بررسی علت جریمه شدن ریپل از طرف SEC

  • 21:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

پرداخت جریمه 770 میلیون دلاری ریپل(XRP)؛ آیا دوست دارید تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارز دیجیال ریپل را جریمه کرده است؟
قبل از اینکه وارد بحث اصلی شویم و جریمه شدن ارز دیجیتال ریپل توسط سازمان SEC را مورد بررسی قرار دهیم، بهتر است سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج را برای شما پیشنهاد کنیم تا از آن برای ترید ارزهای دیجیتال استفاده کنید و معاملات پرسودی انجام دهید.
ریپل(XRP) یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتوکارنسی است که سال ها است که درگیر یک پرونده حقوقی با سازمان SEC است. این پرونده امسال بسته شد، ولی ظاهرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا پرونده را دوباره بررسی کرده است و اعلام کرده که رمز ارز ریپل باید 770 میلیون جریمه پرداخت کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره پرونده دادگاه ارز دیجیتال ریپل برای شما ارائه کنیم، به بررسی پرداخت جریمه 770 میلیون دلاری ریپل بپردازیم و جریمه شدن ریپل توسط کمیسیون SEC را مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی پرونده ارز دیجیتال ریپل(XRP)

پرداخت تسویه 700 میلیونی از طرف ریپل

مبارزه حقوقی ارز دیجیتال ریپل(Ripple) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) همچنان ادامه دارد و هر کدام از آنها برنامه ها و درخواست هایی از یکدیگر دارند. توجه داشته باشید که سازمان SEC بر علیه ارز دیجیتال ریپل یک شکایت مطرح کرده بود و ادعا کرد که این پروژه 1.3 میلیارد دلار اوراق بهادار ثبت نشده بدون مجوز را ارائه کرده است و آنها را خرید و فروش می کند. این دادخواست ادعا می کند که ریپل باید تحت مقررات سازمان SEC قرار گیرد، چون این یک اوراق بهادار است، نه یک ارز دیجیتال!
امروزه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) به دلیل رویکرد خودش در تنظیم بازار رمز ارزها مورد انتقاد و بررسی قرار گرفته است. چون این سازمان شکایت های تازه ای را بر علیه سایر بازیگران بازار ارزهای دیجیتال مطرح می کند. این کمیسیون سال ها است که درگیر پرونده ارز دیجیتال ریپل است و هربار رای جدیدی صادر می کند و شرکت ریپل را جریمه می کند. اخیرا خبری منتشر شده است که کمیسیون SEC شرکت ارز دیجیتال را به پرداخت جریمه 770 میلیون دلاری مجبور کرده است.

پرداخت جریمه 770 میلیون دلاری ریپل

پرداخت تسویه 700 میلیونی از طرف ریپل

توجه داشته باشید که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) بعد از رد کردن ادعاهای مدیر عامل پروژه ارز دیجیتال ریپل، اعلام کرد که این شرکت را دوباره متهم کرد. این کمیسیون اعلام کرده است که شرکت ریپل باید 770 میلیون دلار جریمه را به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار پرداخت کند. این کمیسیون گفت که مرحله پرداخت جریمه آنقدر هم ساده نیست که افراد فکر می کنند!
کمیسیون SEC به پرداخت جریمه 770 میلیون دلار شرکت ریپل اصرار دارد و جان دیتون نیز که مدیر عامل شرکت ریپل است، سعی می کند تا مبلغ این جریمه را کاهش دهد. به همین دلیل ریپل به دنبال حذف تراکنش های ODL است که ممکن است کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ادها کند تحت فروش های نهادی هستند که قوانین اوراق بهادار را نقض می کنند. همچنین این شخص به پرونده SEC علیه پلتفرم LBRY اشاره کرد که هشت ماه طول نکشید تا اینکه قاضی دستور داد این پلتفرم باید 111614 دلار باید جریمه پرداخت کند. مراحل طی شدن این پرونده نیست آسان نبود. چون هر دو طرف پرونده مجبور بودند دوباره چندین پرونده کوتاه را ارائه دهند و در نهایت این جریمه پرداخت شود. شرکت ریپل نیز در آخر مجبور می شود تا این جریمه را پرداخت کند، ولی مبلغ آن مشخص نیست چقدر شود! سوالی که اکثر افراد تازه کار در ارزهای دیجیتال از خود میپرسند این است که برای ترید ارزهای دیجیتال از کجا شروع کنم؟ برای پی بردن به جواب این سوال مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره پرونده دادگاه ارز دیجیتال ریپل برای شما ارائه کنیم، به بررسی پرداخت جریمه 770 میلیون دلاری ریپل بپردازیم و جریمه شدن ریپل توسط کمیسیون SEC را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال ریپل سال های زیادی است که درگیر پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است. این کمیسیون شرکت ارز دیجیتال ریپل را به پرداخت پرداخت 770 میلیون دلاری مجبور کرده است. جان دیتون که مدیر عامل شرکت ریپل است، سعی می کند تا مبلغ این جریمه را کاهش دهد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بررسی علت جریمه شدن ریپل از طرف SEC

در مورد بررسی علت جریمه شدن ریپل از طرف SEC نظر دهید
سوال امنیتی :4 + 85 = ?