چرا نمایندگان ایالات متحده مخالف بانکداری کریپتویی هستند؟

  • 21:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

مجلس نمایندگان ایالات متحده به دستورالعمل بانکداری ضد ارز دیجیتال رای داد! این خبر باعث نگرانی بسیاری از کاربران بازار کریپتو شد. قیمت ارزهای دیجیتال مدام بالا و پایین می شود و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از تغییرات قیمتی رمز ارزها سود به دست آورید.
امروزه افراد زیادی در بازار کریپتو نسبت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام می کنند. شما نیز می توانید وارد بازار کریپتو شده و کسب درآمد خودتان را شروع کنید. قبل از وارد شدن به بازار رمز ارزها، باید وضعیت ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل کرده و ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید. در ادامه با ما همراه باشید؛ چون ما می خواهیم در این مطلب از آموزش ارز دیجیتال، توضیحاتی در مورد ارتباط ارزهای دیجیتال با بانک ها برای شما ارائه کنیم و به بررسی رای دادن نمایندگان ایالات متحده به بانکداری ضد ارز دیجیتال بپردازیم.

ارتباط ارزهای دیجیتال با بانک ها چگونه است؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ارزهای دیجیتال چه ارتباط با حوزه بانکی دارند؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که خرید رمز ارزها به ویژه بیت کوین در حال حاضر به عنوان یک پول دیجیتالی و قابل ارز در بسیاری از کشورها معرفی شده است، ولی هنوز قوانین مشخصی برای انواع رمز ارزها وجود ندارد. برخی از بانک ها مرکزی دنیا تصمیم به انتشار ارزهای رمزنگاری گرفته اند. این مسئله علاوه بر تسهیل سیستم های پرداخت و رفع نقاط ضعف گردش پول های سنتی، تحت تاثیر نگرانی آنها از گسترش بازار ارزهای دیجیتال و مبادله بر پایه آنهاست. آشنایی با بلاک چین به شما کمک می کند تا بهترین شبکه انتقال ارز دیجیتال را تشخیص دهید.
جالب است بدانید، ارتباط ارزهای دیجیتال با بانک ها همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. رمز ارزها در کنار ماهیت پول، به عنوان کالا نیز معامله می شوند. هرچقدر ارز دیجیتال گسترش می یابد، رابطه بانک ها با ارزهای دیجیتال نیز پیچیده تر می شود. رابطه بانک ها با ارزهای رمزنگاری شده در هر کشور به شکل متفاوتی تعریف می شود. برخی از کشورها با آغوش بازار از آن استقبال کرده و برخی از آنها برای تخریب آن شمشیر می کشند. یکی از مسائل مهم در حوزه ارزهای دیجیتال توجه به قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال است.

رای دادن نمایندگان ایالات متحده به بانکداری ضد ارز دیجیتال

توجه داشته باشید که نمایندگان ایالات متحده به دستورالعمل های بانکداری ضد ارز دیجیتال رای دادند که دستورالعمل بحث برانگیز کمیسیون بورس و اوراق بهادار مبنی بر جلوگیری از مالکیت ارزهای دیجیتال توسط بانک ها را لغو می کند. با این حال، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اوایل روز هشدار داد که اگر لایحه جدید به میزش برسد، آن را وتو خواهد کرد. در 8 مه، مجلس به تصویب یک لایحه دو حزبی با نام H.J Res 109 رای داد که بولتن حسابداری ویژه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را لغو می کند و بانک ها را ملزم می کند تا ارزهای دیجیتال مشتریان خود را در ترازنامه خود نگه دارند که در مورد دارایی های سنتی صدق نمی کند.
نکته قابل توجه این است که 21 دموکرات به این لایحه رای مثبت دادند که با 207 رای مثبت رویه جمهوری خواهان ترکیب شد. این طرح با 228 رای در مقابل 182 رای به تصویب رسید. قانونگذاران ایالات متحده استدلال می کنند که سیاست حسابداری SEC مشتریان ارزهای دیجیتال را در معرض خطر قرار می دهد. در بیانیه ای در 8 مه، کاخ سفید اعلام کرد که به شدت با اعضای مجلس نمایندگان مخالفت می کند و ادعا می کند که تلاش های SEC برای محافظت از سرمایه گذاران را مختل می کند. سوالی که در موازات این مباحث پیش می آید این است که چرا کشور آمریکا نگران توسعه هوش مصنوعی است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارتباط ارزهای دیجیتال با بانک ها برای شما ارائه کنیم و به بررسی رای دادن نمایندگان ایالات متحده به بانکداری ضد ارز دیجیتال بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارزهای دیجیتال ارتباط تنگاتنگی با بانک های مرکزی دارند. ارزهای دیجیتال توانستند تا مبادلات بانکی را تحت تاثیر قرار دهند. به همین دلیل نمایندگان ایالات متحده به دستورالعمل بانکداری ضد ارز دیجیتال رای مثبت داده اند.

لینک مقاله: wolfandco

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا نمایندگان ایالات متحده مخالف بانکداری کریپتویی هستند؟

در مورد چرا نمایندگان ایالات متحده مخالف بانکداری کریپتویی هستند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 67 = ?