معرفی و آموزش پلتفرم نانسن(Nansen)

  • 20:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

معرفی و آموزش پلتفرم نانسن(Nansen)؛ یکی از بهترین پلتفرم های تحلیل بلاک چین! آیا می خواهید با این پروتکل آشنا شوید؟ آیا می دانید پلتفرم نانسن چیست؟ این پلتفرم چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه می توان از پلتفرم Nansen استفاده کرد؟ این پلتفرم چه کاربردی دارد؟
امروزه افراد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند و روز به روز نیاز به پلتفرم ها و ابزارهای کاربردی بیشتر می شود. از این رو ابزارهای زیادی به وجود آمده اند که شما می توانید با استفاده از این پلتفرم ها کارهای مختلفی در بازار ارز دیجیتال انجام دهید. یکی از این ابزارها، پلتفرم نانسن است. تحلیل فاندامنتال نیز می تواند به شما در حوزه ارزهای دیجیتال کمک کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پلتفرم نانسن(Nansen) برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این پلتفرم را به شما یاد دهیم.

پلتفرم نانسن چیست؟

احتمالا این سوال را از خودتان پرسیده باشید که پلتفرم نانسن چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که پلتفرم نانسن یا Nansen یک پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین است که شما می توانید از این پلتفرم استفاده کرده و کارهای مختلفی با آن انجام دهید. این پلتفرم داده های آن چین را با بررسی میلیون ها کیف پول امکان پذیر می کند. به عبارت دیگر، پلتفرم Nansen داده های خودش را از بلاک چین ها و رصد کیف پول ها جمع آوری می کند. این پلتفرم ادعا می کند که با برپسب گذاری روی آدرس های کیف پول به استخراج اطلاعات تراکنش ها می پردازد. شما باید تاثیر افراد مشهور بر قیمت ارزهای دیجیتال را زیر نظر بگیرید.
جالب است بدانید، پلتفرم Nansen میلیاردها داده روی زنجیره را تجزیه و تحلیل می کند. تریدرهای ارز دیجیتال می توانند قبل از سرمایه گذاری با این پلتفرم مشورت کنند. به این ترتیب، از ضررهای قابل پیش بینی جلوگیری کرده و سود بیشتری به دست می آورند. علاوه بر این، کاربران می توانند از این پلتفرم برای دسترسی به این داده ها از طریق داشبوردهای کاربرپسند، پرس و جوهای مستقیم استفاده کنند. یکی از سوالات در مورد ارزهای دیجیتال این است که تاثیر افراد مشهور بر قیمت ارز های دیجیتال چقدر است؟

چگونه از پلتفرم Nansen استفاده کنیم؟

توجه داشته باشید که پلتفرم نانسن(Nansen) یکی از پلتفرم های تحلیل بلاک چین است که شما می توانید از این پلتفرم استفاده کرده و اطلاعات مفیدی از رمز ارزها به دست آورید. همچنین امکان وارد کردن آدرس کیف پول ارز دیجیتال و بررسی تراکنش های یک کیف پول خاص برای کاربران ایرانی در دسترس نیست. ولی به زودی این بخش قرار است در دسترس کاربران ایرانی نیز قرار بگیرد. اگر وبسایت Nansen در دسترس باشد، شما می توانید با ارائه یک ایمیل یا اتصال کیف پول ارز دیجیتال حساب کاربری خودتان را ایجاد کرده و شروع به استفاده از خدمات و قابلیت های این سایت کنید و عملکرد بهتری داشته باشید. به نظر شما قوانین مالیت ارز دیجیتال در ایران چقدر است؟ یکی از مسائل مهم در رابطه با بازار ارز دیجیتال این است که قوانین مالیات ارز دیجیتال در ایران به چه شکل است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پلتفرم نانسن(Nansen) برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این پلتفرم را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، پلتفرم نانسن یا Nansen یکی از پلتفرم های تحلیل بلاک چین است که شما می توانید با استفاده از این پلتفرم اطلاعات زیادی در مورد رمز ارزها به دست آورید. این پلتفرم ویژگی های زیادی دارد که باعث می شوند تا این سایت محبوبیت زیادی به دست آورد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی و آموزش پلتفرم نانسن(Nansen)

در مورد معرفی و آموزش پلتفرم نانسن(Nansen) نظر دهید
سوال امنیتی :8 + 65 = ?