علت خروج سنگین دوج کوین توسط نهنگ ها

  • 22:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

نهنگ ها 52.3 میلیون دلار دوج کوین(DOGE) را از صرافی بایننس خارج کردند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا دوج کوین اخیرا مورد توجه نهنگ ها قرار گرفته است؟ آیا دوج کوین می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند؟ نهنگ ها چه تاثیری روی قیمت DOGE می گذارند؟
امروزه افراد زیادی روی بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند که این مسئله باعث شده تا تقاضا برای خرید رمز ارزها افزایش یابد. دوج کوین یکی از میم کوین های محبوب در بازار است که نوسانات زیادی دارد و اخیرا توانسته تا توجه بسیاری از نهنگ های بازار را به سمت خود جلب کند. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت دوج کوین سود به دست آورید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، آینده ارز دوج کوین(DOGE) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی خارج شدن 52.3 میلیون دلار DOGE از صرافی بایننس بپردازیم.

آینده دوج کوین(DOGE) چگونه خواهد بود؟

دوج کوین(Dogecoin) یکی از میم کوین های مشهور در بازار ارز دیجیتال است که افراد زیادی روی این ارز سرمایه گذاری می کنند. سازوکار دوج کوین همانند ارز بیت کوین است. برای استخراج دوج کوین، ماینرها باید کارهای محاسباتی را انجام دهند. در حال حاضر، تقریبا 130 میلیارد دوج در گردش قرار دارد و در دقیقه تقریبا 10 هزار دوج کوین جدید تولید می شود. دوج کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.18 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 5 درصد افزایش یافته است. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، دوج کوین می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
تحلیلگران پیش بینی می کنند که روند صعودی بازار رمز ارزها در سال 2024 به دلیل رویداد هاوینگ بیت کوین شروع شده است. با صعود بیت کوین به بالای 70 هزار دلار و عبور از سقف قیمتی، پتانسیل رشد آلت کوین ها تا سقف تاریخی خود نیز فراهم می شود. به ویژه این مسئله برای ارزهایی مانند دوج کوین که جامعه طرفدار مخصوص خودش را دارد و به سرعت تحت پوشش رسانه ها و اخبار قرار می گیرد، محتمل تر است. از طرف دیگر، اگر دوج کوین در محدوده فعلی که قرار دارد، نتواند به رشد خود ادامه دهد و نیازمند یک اصلاح قیمتی باشد، ممکن است تا محدوده حمایتی 0.105 دلار در میان مدت ریزش کند.

خارج شدن 52.3 میلیون دلار DOGE از صرافی بایننس

توجه داشته باشید که داده های زنجیره ای نشان می دهد که یک نهنگ دوج کوین امروز برداشت زیادی از صرافی بایننس انجام داده است که ممکن است برای قیمت میم کوین صعودی باشد. در روز گذشته مقدار زیادی از دوج کوین از پلتفرم بایننس خارج شده است. طبق داده های سرویس ردیاب تراکنش های ارز دیجیتال Whale Alert، انتقال بزرگی در شبکه دوج کوین در روز گذشته مشاهده شده است.
در این حرکت، شبکه دوج کوین یک تراکنش 52.3 میلیون دلاری را پردازش کرده است. با توجه به مقیاس بزرگ این انتقال، احتمالا یک نهنگ درگیر بوده است. نهنگ ها به دلیل تعداد زیاد توکن هایی که در کیف پول خود حمل می کنند، در شبکه تاثیرگذار هستند. به این ترتیب، حرکات آنها می تواند ارزش توجه را داشتهباشد، چون ممکن است باعث نوسانات قابل توجهی در بازار شود. اینکه چگونه بازار تحت تاثیر حرکات این نهادهای بزرگ قرار می گیرد، بستگی به این دارد که آنها قصد دارند با این حرکت ها چه کنند. به طور طبیعی نمی توان گفت که یک سرمایه گذار قصد دارد با اطمینان انجام دهد.یکی از سوالات اساسی در مرود بازار ارزهای دیجیتال این است که تفاوت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با فارکس چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، آینده ارز دوج کوین(DOGE) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی خارج شدن 52.3 میلیون دلار DOGE از صرافی بایننس بپردازیم. همانطور که گفته شد، دوج کوین یکی از میم کوین های محبوبی است که اخیرا توجه بسیاری از نهنگ های بازار را به سمت خود جلب کرده است. نهنگ ها 52.3 میلیون دلار دوج کوین را از صرافی بایننس خارج کردند که این نشان دهنده صعود قیمت دوج کوین در آینده است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد علت خروج سنگین دوج کوین توسط نهنگ ها

در مورد علت خروج سنگین دوج کوین توسط نهنگ ها نظر دهید
سوال امنیتی :6 + 45 = ?