اصطلاح جهش گربه مرده در تحلیل تکنیکال چیست؟

  • 18:08 1403-08-01
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

جهش گربه مرده در تحلیل تکنیکال؛ یکی از اصطلاحات رایج در بازار ارز دیجیتال! آیا می خواهید با این اصطلاح آشنا شوید؟ آیا می دانید الگوی جهش گربه مرده چیست؟ این الگو چه چیزی را نشان می دهد؟ چگونه می توان با کمک این الگو معاملات پرسودی انجام داد؟
تحلیل تکنیکال یکی از روش های تجزیه و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال است که شما می توانید با یاد گرفتن آن وضعیت ارزهای مورد نظر خودتان را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید. اصطلاحات زیادی در زمینه تحلیل تکنیکال وجود دارند که شما باید با این اصطلاحات آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد جهش گربه مرده در تحلیل تکنیکال برای شما ارائه کنیم و نحوه ترید با این الگوی قیمتی را به شما یاد دهیم.

جهش گربه مرده در تحلیل تکنیکال چیست؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که جهش گربه مرده چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که جهش گربه مرده یکی از اصطلاحات رایج در تحلیل تکنیکال است که شما می توانید با استفاده از این الگوی قیمتی، بهترین موقعیت های خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص دهید. همچنین الگوی جهش گربه مرده یک الگوی قیمتی است که معمولا در تحلیل تکنیکال به کار می رود. این الگو که یک الگوی ادامه دهنده محسوب می شود، بعد از نزول طولانی مدت یک ارز دیجیتال رخ می دهد. آشنایی با 5 اشتباه مهلک در بازار ارز دیجیتال را جدی بگیرید.
جالب است بدانید، زمانی که یک ارز دیجیتال با نزول قابل توجهی روبرو می شود، بعد از این مرحله بدون توجه به ارزندگی یا شرایط آن نماد، در کوتا مدت جهت روند آن تغییر و کمی صعودی می شود. به این حرکت جهش گربه مرده گفته می شود. جهش گربه مرده به وضعیتی گفه می شود که قیمت یک ارز دیجیتال با ریزش شدیدی روبرو می شود و به دنبال آن صعود قیمت جزئی در کوتاه مدت اتفاق می افتد و دوباره روند نزولی قبلی ادامه می یابد. یکی از سوالات مهم در مورد بازار ارز دیجیتال این است که تحلیل زمانی چیست؟

چگونه الگوی جهش گربه مرده را تشخیص دهیم؟

از آنجایی که جهش گربه مرده یک الگوی صعودی در بازار ارز دیجیتال است، می توان انتظار داشت که بیشتر کاربران فریب آن را خورده و برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال وسوسه می شوند. لذا باید معیارهای تعیین ارزش بازار را بشناسید. اینکه به سختی می توان الگوی جهش گربه مرده را از یک بهبود کامل قیمتی تشخیص داد، ولی تریدرها می توانند با پیروی از ترتیب وقوع رویدادهای مختف شانس خودشان را برای تشخیص دقیق این الگو بالا ببرند:
•    کاهش مداوم ولی پیوسته یک ارز دیجیتال
•    برای مدت زمان کمی حجم سرمایه ورودی رشد کرده و قیمت جهش می کند.
•    قیمت ارز دیجیتال دوباره در روند نزولی قرار می گیرد و ریزشی بیشتر کف قیمتی را خواهد داشت.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد جهش گربه مرده در تحلیل تکنیکال برای شما ارائه کنیم و نحوه ترید با این الگوی قیمتی را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، جهش گربه مرده یکی از الگوهای قیمتی در تحلیل تکنیکال است که شما می توانید با استفاده از این الگو معاملات پرسودی انجام دهید. شما می توانید با روش های مختلفی الگوی جهش گربه مرده را تشخیص دهید.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد اصطلاح جهش گربه مرده در تحلیل تکنیکال چیست؟

در مورد اصطلاح جهش گربه مرده در تحلیل تکنیکال چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7 + 53 = ?