بریکر بلاک چیست؟(آموزش تشخیص بریکر بلاک)

  • 17:08 1403-08-01
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

 بریکر بلاک(Breaker Block)؛ یکی از انواع بلاک ها در بازار کریپتو! اوردر بلاک یکی از انواع ابزارهای معاملاتی در بازار ارز دیجیتال است که شما می توانید از این ابزار استفاده کنید. اوردر بلاک انواع مختلفی دارد که بریکر بلاک نیز یکی از آنهاست.
بازار ارز دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید در این بازار معاملات پرسودی انجام دهید. برای این کار باید با ابزارهای مختلفی کار کنید و مهم ترین نقاط قیمتی را تشخیص دهید. بریکر بلاک یکی از انواع بلاک ها در بازار است که حتما باید به آن توجه کنید. شما می توانید با روش های مختلفی به کسب درآمد از ارزهای دیجیتال مشغول شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بریکر بلاک یا Breaker Block برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاربردهای بریکر بلاک بپردازیم.

منظور از بریکر بلاک چیست؟

احتمالا این سوال را از خودتان پرسیده باشید که منظور از بریکر بلاک چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که بریکر بلاک یا Breaker Block یکی از انواع اوردر بلاک ها در بازار ارز دیجیتال است که می توانید بر اساس آن معاملات پرسودی انجام دهید. بریکر بلاک یک بلوک سفارشی شکست خورده است که باعث تغییر قابل توجهی در نقدینگی و ساختار بازار ارز دیجیتال می شود و نشان دهنده حرکات آتی بازار است. بریکر بلاک کمک زیادی به تریدرها و تحلیلگران در بازار کریپتو می کند. منظور از اهرم در ارز دیجیتال چیست؟
جالب است بدانید، بریکر بلاک بر اساس جستجوی الگوریتم های بازار برای نقدینگی عمل می کند. بعد از شناسایی، Breaker Block به عنوان سطح جدیدی از حمایت یا مقاومت عمل می کند. تریدرها و معامله گران از بلوک های بریکر بلاک برای پیش بینی و استراتژی حرکات بازار ارز دیجیتال استفاده می کنند و بر اساس این پیش بینی ها ضررهای توقف را مشخص می کنند. اوردر بلاک ها نیز شرایط خاص بازار هستند که زمانی رخ می دهند که سفارش های بزرگ توسط تریدرهای نهادی در بازار قرار می گیرند.

Breaker Block چه کاربردهایی دارد؟

توجه داشته باشید که در مفهوم معاملات پول هوشمند به آن معاملات بریکر بلاک(Breaker Block) و در مفهوم گرایش اکشن برک آوت می گویند. ایده پشت تست شکست یا بریکر بلاک این است که اگر بازار بتواند با موفقیت دوباره سطح شکست را تست کند و در همان جهت ادامه دهد، اعتبار شکست قیمت ارز دیجیتال را تایید می کند و نشان می دهد که بازار احتمالا به حرکت در آن جهت ادامه خواهد داد. هولدر ارز دیجیتال معمولا بریک بلاک را زیر نظر می گیرد.
یک استراتژی بریکر بلاک یا تست شکست شامل جستجوی سطوح حمایت یا مقاومت کلیدی در نمودار قیمت است که ممکن است در صورت شکسته شدن باعث تغییر قابل توجهی در جهت قیمت شود. زمانی که در جهت قیمت شود، زمانی که یک سطح SR/SD نقض می شود، سیگنال قابل توجهی در نظر گرفته می شود که ممکن است قیمت در آن جهت به حرکت خود ادامه دهد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بریکر بلاک یا Breaker Block برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاربردهای بریکر بلاک بپردازیم. همانطور که گفته شد، بریکر بلاک یکی از مفاهیم اساسی در بازار ارز دیجیتال است که شما می توانید با تشخیص آن معاملات پرسودی انجام دهید. بریکر بلاک کاربردهای زیادی در بازار کریپتو دارد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بریکر بلاک چیست؟(آموزش تشخیص بریکر بلاک)

در مورد بریکر بلاک چیست؟(آموزش تشخیص بریکر بلاک) نظر دهید
سوال امنیتی :8 + 62 = ?