نبرد بایننس و کوین بیس چه تاثیری بر قیمت بیت کوین دارد؟

  • 21:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

کارشناسان بازار کریپتو می گویند که تغییرات قیمت بیت کوین(BTC) با نبرد بایننس و کوین بیس مرتبط است! قیمت ارزهای دیجیتال تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد و مدام بالا و پایین می شود. سیگنال ارز دیجیتال یک ابزار معاملاتی است که به شما کمک می کند تا معاملات پرسودی انجام دهید.
امروزه افراد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند. شما نیز می توانید با کسب آموزش های لازم، در بازار کریپتو فعالیت کرده و از تغییرات قیمتی رمز ارزها سود به دست آورید. از آنجایی که قیمت بیشتر رمز ارزها به قیمت بیت کوین وابسته است، شما باید تغییرات قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی تغییرات قیمت بیت کوین و نبرد بایننس و کوین بیس بپردازیم تا شرایط فعلی بازار را درک کنید.

آینده ارز بیت کوین(BTC)

اینکه آیا بیت کوین به مسیر خود ادامه می دهد یا نه، به عوامل مختلفی بستگی دارد و موارد زیادی هستند که روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارند. تحلیلگران بازار کریپتو، تحلیل بلند مدتی را برای بازار کریپتو پیش بینی می کنند و کاربران را تشویق می کنند تا ارز بیت کوین را در سطوح قیمت فعلی خریداری کنند. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 65700 دلار معامله می شود. اگر بیت کوین همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد، می تواند به سطوح بالاتری برسد.
بسیاری از تحلیلگران معقتد هستند که قیمت بیت کوین(BTC) ممکن است تا پایان سال 2024 در روند نزولی به 35 هزار دلار و در سناریوی صعودی به 85 هزار دلار برسد. این تحلیلگران پیش بینی می کنند که بیت کوین در سال 2025 اول به سطح 50 هزار دلار سقوط می کند و خودش را برای یک روند صعودی جدید در سال 2024 آماده می کند. به طور کلی، تحلیلگران و معامله گران مشهور بازار ارز دیجیتال نسبت به آینده بیت کوین امیدوار هستند. شما باید عوامل موثر بر دقت سیگنال های ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید.

تغییرات قیمت بیت کوین و نبرد بایننس و کوین بیس

توجه داشته باشید که یک کوانت توضیح داده است که چگونه به نظر می رسد که بین تسلط حجم لحظه ای Coinbase در مقابل بایننس و قیمت بیت کوین ارتباط وجود دارد. ارز دیجیتال بیت کوین نسبت به تغییرات حجم بایننس و کوین بیس عکس العمل نشان داده است. در یک پست کریپتو کوانت، یک تحلیلگر پویایی بازار رمز ارزها را که از نبرد بین بایننس و کوین بیس برای تسلط بر حجم نقدی ناشی می شود، بحث کرد. همانطور که نمودار نشان می دهد، بایننس در بین دو پلتفرم در زمان در نظر گرفتن حجم، غالب تر بوده است.
این تحلیلگر خاطرنشان می کند که تفاوت بین این دو با در نظر گرفتن جفت BTC/FDUSD حتی بیشتر نیز می شود که در داده های نشان داده شده در نمودار گنجانده نشده است. با وجود حجم بسیار پایین تر، کوین بیس هنوز در بازار بی ربط نبوده است. به عنوان مثال، این پلتفرم متولی وجوه قابل معامله در بورس بیت کوین است. همچنین به نظر می رسد الگوی جالبی بین تسلط صرافی آمریکا و قیمت نقدی بیت کوین وجود دارد. کوانت این روند را در نمودار برجسته کرده است. چند مورد وجود داشته است که افزایش حجم معاملات لحظه ای کوین بیس در برابر بایننس قبل از افزایش قیمت رمز ارزها بوده است. سوالی که اخیرا در مورد بیت کوین مطرح است این است که آیا رشد قیمت بیت کوین با مانعی روبرو است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی مرتبط بودن تغییرات قیمت بیت کوین به نبرد صرافی بایننس و کوین بیس بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اخیرا نسبت به نبرد بایننس و کوین بیس واکنش نشان داده و دستخوش تغییرات قیمتی شدیدی شده است.

لینک مقاله: forbes

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد نبرد بایننس و کوین بیس چه تاثیری بر قیمت بیت کوین دارد؟

در مورد نبرد بایننس و کوین بیس چه تاثیری بر قیمت بیت کوین دارد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8 + 75 = ?