چرا حجم مشتقات دوج کوین صعودی است؟

  • 21:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، حجم مشتقات دوج کوین(DOGE) تقریبا 111 درصد افزایش یافته است. دوج کوین نوسانات زیادی دارد. سیگنال ارز دیجیتال به شما کمک می کند تا بهترین نقاط ورود و خروج معاملات را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید.
دوج کوین اولین میم کوین بازار کریپتوکارنسی است. این ارز به دلیل علاقه ایلان ماسک به خود توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و در طول تاریخ خود به سطوح قیمت غیرقابل پیش بینی دست یافت. تحلیلگران نسبت به آینده ارز دوج کوین امیدوار هستند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب از آموزش ارز دیجیتال، توضیحاتی در مورد آینده ارز دوج کوین(DOGE) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش 111 درصدی حجم مشتقات دوج کوین بپردازیم.

آینده ارز دوج کوین(DOGE)

با توجه به تحلیل های انجام شده، می توان ارز دیجیتال دوج کوین(DOGE) را به عنوان یک ارز مناسب برای سرمایه گذاری طولانی مدت در نظر گرفت. دوج کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.15 دلار معامله می شود که تحلیلگران پیش بینی کرده اند که قیمت این ارز ممکن است در بلند مدت افزایش یابد. به طور کلی، ارز دیجیتال دوج کوین(Dogecoin) ظرفیت رشد بزرگی را در سال های آینده دارد.
جالب است بدانید، ارز دیجیتال دوج کوین(DOGE) می خواهد با استفاده از محدوده 76 درصدی فیبوناچی رشد خودش را شروع کند. ممکن است در نمودار قیمت دوج کوین یک الگوی سروشانه رخ دهد که اگر این الگو شکل بگیرد، دوج کوین می تواند رشد خودش را شروع کرده و به سطح 0.16 دلار برسد. سطح 0.16 دلار به عنوان مقاومت اصلی دوج کوین شناخته می شود که تا الان دو بار جلوی رشد این ارز را گرفته. اگر دوج کوین از این مقاومت عبور کند، می تواند به سمت مقاومت های بعدی خود یعنی 0.18 دلار و 0.20 دلار حرکت کند. با این حال، اگر ارز دوج کوین دوباره با فشار فروش بزرگی روبرو شود، قیمت آن کاهش می یابد و ممکن است قیمت آن دوباره به سطح 0.12 دلار برسد. توصیه می کنیم تا منابع دسترسی به سیگنال های ارز دیجیتال را بشناسید.

افزایش 111 درصدی حجم مشتقات دوج کوین

توجه داشته باشید که تعداد از معیارهای دوج کوین(DOGE) در چند روز اخیر صعودی شده اند که نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران و تریدرهاست. این محدوده از حجم معاملات مشتقات روزانه میم کوین تا بهره باز آنکه افزایش قابل توجهی را مشاهده می کند، متغیر است. با این حال، در این میان قیمت دوج کوین ضعیف باقی مانده است و باعث نگرانی سرمایه گذاران شده است. یکی از معیارهای اصلی دوج کوین که اخیرا افزایش چشمگیری داشته است، حجم معاملات مشتقات آن است. این روند از روز دوشنبه با افزایش 60 درصدی حجم معاملات مشتقه شروع شد.
با این حال، به نظر می رسد تریدرهای دوج کوین هنوز به پایان نرسیده اند، چون از آن زمان حجم تقریبا دو برابر شده است. بر اساس داده های کوین گلس، حجم معاملات مشتقات Doge تنها در روز گذشته 111 درصد افزایش یافته است. این امر حجم معاملات مشتقات را به 3.85 میلیارد دلار رسانده است که نسبت به 1.99 میلیارد دلاری که روز دوشنبه ثبت شده بود، افزایش چشمگیری دارد. راه اندازی قراردادهای آتی دوج کوین توسط کوین بیس، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در ایالات متحده ممکن است ارتباطی با این موضوع داشته باشد. بعد از عرضه در 1 آوریل 2024 میم کوین شاهد افزایش علاقه به محصولات مشتقات خود بود که این افزایش حجم را توضیح می دهد. یکی از سوالاتی که در اینجا مطرح است این است که آیا بیت کوین می تواند به بالاترین ATH خود برسد؟ مسئله ای که در اینجا مهم است، بررسی مهمترین علل ضعیف شدن نهنگ های دوج کوین است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز دوج کوین(DOGE) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش 111 درصدی حجم مشتقات دوج کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، دوج کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد. طبق بررسی های انجام شده، حجم مشتقات ارز دوج کوین بیش از 111 درصد افزایش یافته و به عدد قابل توجهی رسیده است.

لینک مقاله: techopedia

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا حجم مشتقات دوج کوین صعودی است؟

در مورد چرا حجم مشتقات دوج کوین صعودی است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5 + 63 = ?