چرا مزارع استخراج ارز دیجیتال در ونزوئلا تعطیل شدند؟

  • 20:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ونزوئلا مزارع استخراج ارز دیجیتال را تعطیل می کند! ونزوئلا یکی از کشورهای پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال است که طبق خبرهای منتشر شده، فعالیت مزارع ماینینگ بیت کوین در این کشور متوقف شده است. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید.
یکی از روش های خوب برای کسب درآمد از بازار ارزها دیجیتال، ماینینگ است. این امر با ایجاد سازوکاری با اسم اثبات کار در ارز بیت کوین شروع شد. با اینکه در گذشته امکان پذیر بود که به طور شخصی اقدام به ماینینگ کنیم، ولی امروزه این فعالیت کمی پیچیده تر شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد مزرعه ماینر برای شما ارائه کنیم و به بررسی تعطیل شدن مزارع استخراج ارز دیجیتال در ونزوئلا و تاثیر آن بر قیمت بیت کوین بپردازیم.

آشنایی با مزرعه ماینر

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که مزرعه ماینر چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که مزرعه ماینر یک جای فیزیکی مانند یک انباری یا یک اتاق است که به استخراج بیت کوین اختصاص داده شده است و افراد با کمک سخت افزارهای حرفه ای یا همان ماینرها اقدام به ماین کردن رمز ارزها می کنند. مزارع ماینر منابع تامین برق خیلی بزرگی دارند. همچنین در آنها خنک کننده های بزرگی را می توان دید که برای کاهش دمای تجهیزات مستقر استفاده می شوند. توصیه می کنیم تا مدیریت ریسک در بازار ارز دیجیتال را جدی بگیرید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
جالب است بدانید، مزرعه استخراج ارز دیجیتال معمولا یک اتاق یا سوله است که به استخراج رمز ارزهایی مانند بیت کوین اختصاص داده شده است. مزرعه یا فارم می تواند یک زیرزمین در یک خانه با چندین دستگاه ASIC یا حتی یک انبار بزرگ باشد. مزارع استخراج ارز دیجیتال دارای منابع برق بزرگی هستند. عمده رمز ارزها در یک مکان خاص استخراج یا ماین می شوند که معمولا دارای فضای کافی با رایانه های پیشرفته خوب هستند.

تعطیل شدن مزارع استخراج ارز دیجیتال در ونزوئلا

توجه داشته باشید که وزارت برق ونزوئلا اعلام کرد که تمام مزارع استخراج ارز دیجیتال را از شبکه برق ملی قطع خواهد کرد. هدف این اقدام کنترل تقاضای بالای انرژی از این مزارع معدنی و تضمین خدمات قابل اعتماد برای شهروندان است. AlbertNews یک رسانه محلی این اطلاعیه را در 18 می گزارش داد. نکته قابل توجه این است که این اطلاعیه بعد از توقیف 2 هزار دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کشور صورت گرفت. این اقدام بخشی از کمپین جاری دولت برای مبارزه با فساد است.
نظارت ملی ارزهای دیجیتال از زمان دستگیری سرپرست جوسلیت رامیرز تحت یک هیئت تجدید ساختار قرار دارد. رامیرز با طارک الایسامی، وزیر سابق نفت و رئیس جمهور سابق پترولئوس د ونزوئلا ارتباط دارد. در این یادداشت، العیسامی به خیانت، اختلاس، سوء استفاده از نفوذ، پولشویی و انجمن جنایی متهم شد. مشکلات شبکه برق ونزوئلا و استخراج ارزهای دیجیتال ونزوئلا از سال 2009 با یک بحران مداوم برق روبرو بوده است که با خاموشی های گسترده در سال 2019 که شهرها را تا هفت روز بدون برق باقی گذاشت، بدتر شد. قطعی برق مکرر بر کیفیت زندگی و فعالیت های اقتصادی کشور تاثیر منفی گذاشته است. بنابراین، رافائل لاکاوا فرماندار ایالت کارابوبو، محدودیت های مزارع استخراج ارزهای دیجیتال را به دلیل مصرف قابل توجه برق آنها تایید کرد. یکی از سوالات در مورد شبکه بیت کوین این است که شبکه RSK در بیت کوین چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد مزرعه ماینر برای شما ارائه کنیم و به بررسی تعطیل شدن مزارع استخراج ارز دیجیتال در ونزوئلا بپردازیم. همانطور که گفته شد، استخراج ارز دیجیتال یکی از صنعت های مهم در بازار کریپتو است که طبق خبرهای منتشر شده، ونزوئلا فعالیت مزارع استخراج ارز دیجیتال را تعطیل کرده است. این کار به دنبال کاهش نیروی برق در این کشور انجام شده است.

لینک مقاله: blockchain-council

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا مزارع استخراج ارز دیجیتال در ونزوئلا تعطیل شدند؟

در مورد چرا مزارع استخراج ارز دیجیتال در ونزوئلا تعطیل شدند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9 + 77 = ?