چرا شاخص بیت کوین سبز شد؟

  • 19:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، شاخص بیت کوین(BTC) برای اولین بار از ژانویه 2024 به رنگ سبز درآمد! بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتوکارنسی است که با لقب پادشاه ارزهای دیجیتال شناخته می شود. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین سود به دست آورید.
پیگیری اخبار و تحلیل و پیش بینی قیمت ارز بیت کوین به عنوان مشهورترین ارز دیجیتال می تواند به شما در خرید و فروش و سرمایه گذاری کمک زیادی کند. شما باید وضعیت ارز بیت کوین را از نظر تکنیکال مورد بررسی قرار دهید تا از افزایش و کاهش قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و سبز شدن اندیکاتور برای اولین بار از ژانویه 2024 بپردازیم.

تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتوکارنسی است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 65700 دلار معامله می شود. ارز دیجیتال بیت کوین بعد از 2 روز دسته و پنجه نرم کردن با سطوح مقاومتی، توانست تا به حرکت صعودی خود ادامه و نشان دهد که حتی صرف نظر از فروش 100 میلیون دلار در ETFهای اسپات طی 4 روز آخر هفته میلادی گذشته نوسانات مثبت قیمت همچنان ادامه دارند. ETFهای اسپات بیت کوین که به تازگی در هنگ کنگ راه اندازی شده اند، برای سومین روز شاهد جریان خروج سرمایه بودند.
بیت کوین در نمودار یک روزه، در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 50 روزه خرید و فروش می شود. ولی همچنان بالاتر از همتای 200 روزه این اندیکاتور قرار دارد. به این معنی که قیمت از این اندیکاتورها در کوتاه مدت سیگنال نزولی می گیرد و در بلند مدت رو به رشد دیده می شود. اگر می خواهید با کمک سیگنال های خرید و فروش، معامله انجام دهید باید منابع دسترسی به سیگنال های ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید.

سبز شدن اندیکاتور برای اولین بار از ژانویه 2024

با توجه به آرایش کندل استیک در نمودار روزانه، بیت کوین در یک محدوده حرکت می کند. ارز بیت کوین نیز تقریبا 20 درصد از بالاترین نرخ تاریخ کاهش یافته است. اگرچه سری پایین ترین قیمت های ثبت شده در چند روز معاملاتی گذشته نزولی است، ولی یک تحلیلگر خوش بین است و انتظار بهبودی دلگرم کننده در جلسات پیش رو دارد. این نشانگر سبز چشمک می زند. با توجه به X، تحلیلگر خاطرنشان می کند که نوسان ساز R 50% روزه ویلیامز در حال چرخش از قلمروی بیش از حد فروش است و این نشان می دهد که روند خرسی ممکن است به پایان برسد.
از لحاظ تاریخی، این اندیکاتور هر زمان که از قلمروی بیش از حد فروش خارج می شود، فرصت های خرید را به دقت نشان می دهد. نوسان ساز ویلیامز یک شاخص فنی مهم است که طراحات نمودار از آن برای بررسی حرکت و شناسایی بالقوه اشباع فروش یا خرید بیش از حد استفاده می کنند. زمانی که این اندیکاتور به زیر 80 می رسد، نشان می دهد که ارز دیجیتال مورد تجزیه و تحلیل بیش از حد فروخته شده است که به طور بالقوه نشان دهنده یک فرصت خرید است. یکی از مسائل قابل توجه در مورد بیت کوین افزایش قابل توجه دارایی های صندوق بیت کوین است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و سبز شدن اندیکاتور برای اولین بار از ژانویه 2024 بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد. بهتر است بدانید، یکی از اندیکاتور مهم بازار برای اولین بار از ژانویه 2024 سبز شده است که نشان دهنده فرصت بالقوه خرید ارز دیجیتال است.

لینک مقاله: forbes

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا شاخص بیت کوین سبز شد؟

در مورد چرا شاخص بیت کوین سبز شد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6 + 73 = ?