آیا ارزش کوتاه مدت NUPL بیت کوین کاهش می یابد؟

  • 20:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، ارزش کوتاه مدت NUPL بیت کوین کاهش می یابد! سیگنال ارز دیجیتال یکی از راه حل هایی است که به کاربران مبتدی بازار کریپتو این امکان را می دهد تا از نوسانات قیمتی رمز ارزها سود به دست آورند و معاملات پرسودی انجام دهند.
امروزه افراد زیادی در بازار کریپتو مشغول خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند. اگر شما نیز در این بازار فعالیت می کنید، باید اخبار مهم بازار را دنبال کنید و شاخص های مهم ارزهای دیجیتال را زیر نظر بگیرید تا از هرگونه نوسان احتمالی سود به دست آورید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شاخص NUPL برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش ارزش کوتاه مدت NUPL بیت کوین بپردازیم.

آشنایی با شاخص NUPL

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که شاخص NUPL چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که شاخص NUPL یکی از شاخص های مهم و کاربردی در بازار ارز دیجیتال است که شما می توانید با استفاده از این شاخص، وضعیت ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل کنید. شاخص NUPL یک معیار در بازار کریپتو است که نسبت بین سود و ضرر نهفته خالص سرمایه گذاران در زمان خرید آنها و قیمت فعلی رمز ارزها را نشان می دهد. به عبارت دیگر، NUPL نشان می دهد که تریدرها در زمان خرید ارز دیجیتال چقدر در سود بوده اند.
به طور کلی، شاخص NUPL طبق داده های بلاک چین و تراکنش ارزهای دیجیتال محاسبه می شود و به عنوان یک ابزار تحلیلی برای بررسی رفتار بازار کریپتو و تغییرات قیمت رمز ارزها به کار گرفته می شود. NUPL می تواند به عنوان یک اشاره گر برای تشخیص تغییرات سرمایه گذاران در بازار رمز ارزها و بررسی عوامل روانشناختی و رفتاری در رفتار بازار مورد استفاده قرار گیرد. اگر می خواهید از سیگنال معاملاتی استفاده کنید، باید عوامل موثر بر دقت سیگنال های ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید.

کاهش ارزش کوتاه مدت NUPL بیت کوین

توجه داشته باشید که تحلیلگر کریپتو OnChain اخیرا بینش های ارزشمندی را در مورد معیار مهمی ارائه کرده است که می تواند برای سنجش مسیر آینده بیت کوین مورد استفاده قرار بگیرد. این تحلیلگر پیشنهاد کرد در حال حاضر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، ولی تاکید کرد که برای دانستن زمان مناسب برای خروج از بازار باید مراقب چه مواردی باشیم. دارندگان کوتاه مدت بیت کوین NUPL منفی می شود.
در یک پست وبلاگ، این تحلیلگر اشاره کرد که NUPL برای دارندگان کوتاه مدت بیت کوین اخیرا منفی شده است. این تحلیلگر اضافی کرد که این نشانه ترس در میان این دسته از سرمایه گذاران و تریدرهاست که با توجه به قیمت فعلی بیت کوین بسیار محتمل است. آخرین باری که این روند مدت کوتاهی بعد از تایید ETFهای اسپات بیت کوین رخ داد، با کاهش قیمت بیت کوین از 49 هزار دلار به 38 هزار دلار در پی آن اتفاق افتاد. در حالی که قرمز شدن مجدد NUPL دارندگان کوتاه مدت نشان می دهد که کاهش قابل توجه قیمت ممکن است در افق باشد. تحلیلگر اشاره کرد که این سطح قیمت ممکن است نشان دهنده یک خط حمایت قابل توجه باشد

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شاخص NUPL برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش ارزش کوتاه مدت NUPL بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، NUPL یکی از معیارهای مهم در بازار ارز دیجیتال است که اخیرا ارزش کوتاه مدت NUPL بیت کوین رو به کاهش است. این مسئله باعث ترس و نگرانی کاربران بازار ارز دیجیتال شده است. با این حال، تحلیلگران همچنان نسبت به آینده بیت کوین امیدوار هستند.
لینک مقاله: https://academy.glassnode.com/indicators/profit-loss-unrealized/net-unrealized-profit-loss
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا ارزش کوتاه مدت NUPL بیت کوین کاهش می یابد؟

در مورد آیا ارزش کوتاه مدت NUPL بیت کوین کاهش می یابد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7 + 93 = ?