راه اندازی رمز ارز جدید چه تاثیری بر بازار خواهد داشت؟

  • 19:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق داده های منتشر شده، از ماه آوریل تاکنون بیش از 1 میلیون توکن رمزنگاری شده منتشر شده است! بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال مختلفی است که قیمت آنها مدام در حال نوسان است. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود زیادی به دست آورید.
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که قیمت آنها به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما باید عوامل موثر بر قیمت رمز ارزها را زیر نظر بگیرید تا بتوانید از هرگونه نوسان احتمالی سود کسب کنید. از ماه آوریل تاکنون بیش از 1 میلیون توکن رمزنگاری شده راه اندازی شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب از آموزش ارز دیجیتال، توضیحاتی در مورد وضعیت کلی بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی راه اندازی بیش از 1 میلیون توکن رمزنگاری از ماه آوریل بپردازیم.

آشنایی با وضعیت کلی بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید در این بازار معاملات متعددی انجام داده و سود زیادی به دست آورید. بیت کوین به عنوان پادشاه رمز ارزها شناخته می شود و قیمت تمامی رمز ارزها به این ارز بستگی دارد. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 65800 دلار خرید و فروش می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 6.44 درصد افزایش یافته است. انتظار می رود قیمت ارزهای دیگر نیز به دنبال قیمت بیت کوین، افزایش یابد. اگر می خواهید از سیگنال های معاملاتی استفاده کنید، باید عوامل موثر بر دقت سیگنال های ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید.
علاوه بر این، هولدرهای بلند مدت بیت کوین که این ارز را بیش از 155 روز نگهداری کرده اند، دوباره مشغول خرید و جمع آوری این رمز ارز هستند. این دسته از هولدرهای بیت کوین که به دلیل فروش در اوج قیمت های جدید بیت کوین شناخته می شود، از اواخر سال 2023 و اوج گیری قیمت بیت کوین تقریبا یک میلیون واحد از این ارز را به فروش رسانده اند. اگر بیت کوین همچنان به رشد خود ادامه دهد، سایر ارزها نیز در وضعیت ایده آل قرار می گیرند.

راه اندازی بیش از 1 میلیون توکن رمزنگاری از ماه آوریل

توجه داشته باشید که جامعه کریپتو در ماه گذشته بیش از یک میلیون توکن را در تمام زنجیره ها ایجاد کرد که سولانا و اتریوم در این جنجال توکن های رمزنگاری را رهبری کردند. به گفته مدیر کوین بیس، این اعداد توکن های ایجاد شده در اتریوم را بین سال های 2015 تا 2023 دو برابر کرده است. مدیر کوین بیس، کانر گروگان در X یک پستی به اشتراک گذاشت که از اول آوریل 2024، یک میلیون توکن راه اندازی شده است. توکن های ایجاد شده در شبکه اتریوم 36 درصد ازکل تعداد را تشکیل می دهند و 372642 توکن در یک ماه و نیم گذشته راه اندازی شده اند.
بر اساس گزارش  Dune Analytics، تقریبا 327553 توکن از کل در بستر بلاک چین لایه 2 راه اندازی شد. این افزایش ظاهرا توسط دیوانگی میم کوین که این چرخه را در برگرفته است، به پیش راند. علاوه بر این، اتریوم و آربیتروم شاهد تعداد زیادی توکن های رمزنگاری جدید بودند که به ترتیب با 21474 و 19284 توکن جدید راه اندازی شدند. با این حال، سولانا بعد از مشاهده ایجاد 643227 توکن از اول آوریل تاج را به دست گرفت. گروگان تاکید کرد که سولانا روزانه به طور متوسط 20 هزار توکن جدید ثبت می کند. سوالی که اخیرا مطرح است این است که رتبه بندی ارزهای دیجیتال چگونه است؟  

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت کلی بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی راه اندازی بیش از 1 میلیون توکن رمزنگاری از ماه آوریل بپردازیم. همانطور که گفته شد، بازار ارزهای دیجیتال نوسانات زیادی دارد و شما می توانید از این نوسانات سود به دست آورید. توجه داشته باشید که از ماه آوریل تاکنون بیش از 1 میلیون توکن رمزنگاری راه اندازی شده است.

لینک مقاله: investopedia

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد راه اندازی رمز ارز جدید چه تاثیری بر بازار خواهد داشت؟

در مورد راه اندازی رمز ارز جدید چه تاثیری بر بازار خواهد داشت؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5 + 92 = ?